idd door de wind van de bladen klinkt het best heftig.
en omdat hij flybarless is is hij toch wat zenuwachtig.
dus ik ben toch best veel aan het corrigeren.
dit geeft niks want het went snel, en reageert ook goed op de beweging van mijn zender.
hij word hier alleen 3x zo groot van

.
enne pheter de crash bestond uit het verkeert om denken.
ik was met de neus naar mij toe aan het hoveren.
en ja je raad het al de heli ging naar links dus moest ik ook naar links sturen alleen ging de knupel naar rechts

.
oeps...
dus daar kwam ik 40cm hoog gras tegen
alles om de rotor en tailrotor gewikeld. haha zag er best grapig uit vliegend gras.
en ook een leuk geluid... ratatatatatata maar dan heel snel

.
enne ik en mijn broer hebben iets uitgevonden...
mijn broer heeft de zelfde robbe als ik gekocht op de beurs (nee geen 2 voor de prijs van 1, wel een hoop korting)
als ik mijn zender aan zet en dan zijn heli maakt hij verbinding met mijn zender.
en kan ik met zijn heli vliegen.
en andersom ook.
alleen als er al een verbingding is met de heli dan kan de andere pas zijn zender en heli aan zetten.
we hebben het gelijkertijd geprobeerd en dan kies de heli zelf een zender, of de zender de heli.
dus mocht je iemand kennen die de zelfde zender heeft even opletten.
want als de heli er vandoor gaat omdat een andere zender hem oppakt...
hier kwamen we toevalig achter omdat ik gas gaf en mijn broer een vlinke klap van een blad kreeg van zijn heli omdat ik hem opgepakt had.
de klap was goed hard dat leide tot een diepe snee in zijn arm van ongeveer 1cm diep en 4cm lang :shock:.
nou is mijn broer 197cm lang en een kleine 110kilo dus hij kan gelukig tegen een stootje

.
dus een plijster was voor hem voldoende hahah.
dus we schroken hier best van dat zo'n klein copertje toch best gevaarlijk is.
en zeker als de zender en heli's met elkaar kunnen werken wat wij eigenlijk niet verwachte van 2,4Ghz.
ik vond het ook al vreemd dat ik heli niet moest binden voor de eerste keer bij gebruik.
nu weten we ook waarom.
dus voor iedereen die met deze heli's en zenders vliegen let op de binding van je heli.
de heli had geen schade..
gr Sander.