Maar eens bij de opendag gaan kijken en wellicht heeft Bert zijn mcpx dan ook bij zich. Als het een beetje te vergelijken is met de Evo heeft het voor mij geen toegevoegde waarde. Je kan met iets meer windkracht hiermee vliegen en in de huiskamer heb je de mogelijkheid. Zelfs in de huiskamer met een micro wil ik denk ik te snel enhelemaal met de mcpx en zal de Pro wellicht nog geschikter zijn om binnen rond te vliegen.
Wanneer de mcpx aardig te vergelijken valt met de Evo kan ik beter gaan voor iets groters. Moet ook de rust een beetje zien te pakken om niet alles aan te willen schaffen, het is te mooi allemaal
Ga maar eens naar bed.
Als ik hem niet vergeet zal ik hem meenemen....
Ken die EVO niet, maar CP heeft outdoor ALTIJD toegevoegde waarde t.o.v. FP.... dat is gewoon een natuurwet.
Echter voor binnen acht ik de mCPx minder geschikt voor de beginner, omdat het ding zo verduveld rap is.
Heb alleen helaas gisteren nieuwe blaadjes gekocht, de rachte zonder balansgewicht, en persoonlijk vind ik die stukken minder vliegen.
De gebalanceerde blaadjes vliegen prettiger, vind ik, maar die waren niet op voorraad....
Groet, Bert