Extra 330s

Net ffe super gevlogen, gaat steeds beter.
Kheb ook filmpjes kzal een keer kijken of ik die online kan krijgen.

J.G

Bij de laatste vlucht lande ik en wou ik hem opnieuw opgooien, maar als ik gas geef stottert mijn motor heel erg en komt niet op toeren wat kan hier de rede van zijn?
Ik heb een beetje gekeken of er vuil in de motor zat maar ik zag het zo niet zitten...
Ik lande trouwens in nat gras.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?

J.G

Hey

Klinkt alsof er wat vocht in je moter of regelaar is gekomen!
Kijk ook je bedrading eens goed na!

Groeten

Dan nogsteeds je bedrading tussen regelaar en motor goed nakijken, klinkt alsof er ergens een kabel los zit of een breuk heeft!
Werkt het met een andere regelaar of motor wel gewoon?

Groeten

Sorry je hebt gelijk, ik heb het net nog even gecontroleerd en hij doet het weer.
Zaterdag avond 5 uurtjes na de vlucht ofzo deed hij het niet.
Was dus waarschijnlijk wel vocht, zat ik eigenlijk ook aan te denken maar omdat hij zolang na de vlucht nog problemen gaf begon ik te twijfelen of mijn motor niet stuk was ofzo.
Bedankt voor de moeite in ieder geval XD

Edit:
Andere regelaar of motor heb ik niet...

J.G

Ej mark,
ik kon eerst dat filmpje wat je in dit topic hebt gezet niet bekijken maar nu wel.
Jij vliegt ook deftig hoor!
Alleen ga jij veel hoger dan ik, hoger dan vijftien meter kom ik zeker niet en ik vlieg op een voetbalveldje...
Toch maar is een weiland op zoeken met mooi weer!

J.G

Thx!! Leuk om te horen :mrgreen:
Veel oefenen en dan vlieg je binnenkort ook zo ;)

Qua hoogte zit ik ook niet zo heel hoog hoor, meestal tussen de 10 en 20 meter ofzo!
Maar ik vind het wel eens leuk om volgas recht om hoog te gaan :mrgreen:

Groeten

Ziet er goed uit :thumbsup:

Maar pas op met die bomen, ze zien er hongerig uit, straks proberen ze je extra nog op te eten :mrgreen:

Groeten

Daar moet ik zeker rekening mee houden ja daarom ben ik van plan voortaan in een weiland ofzo te gaan vliegen.
Afgelopen zaterdag heb ik nog lekker gevlogen, verticaal rollen om hoog gas los en dan naar beneden laten duiken XD

J.G

Jammer ik denk dat me accu kapot is hij zegt battery voltage to low en dan staat er het volgende:
3.35 1.18 2.85
0.00 0.00 0.00

Toch maar ffe zo'n pieper erop zetten die waarschuwt als de spanning te laag is..

J.G

Ondertussen heeft mijn 2e extra al dik 10 vluchten gehad zonder schade...
Hij vliegt super!

En de accu had ik inderdaad te ver leeg getrokken.

J.G

Back