Extreme flight 110" Yak 54 -Building

Discussie in 'Bouwverslagen - Vliegen' gestart door JVDO, 23 feb 2008.

  1. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Het is mij om het even; het maakt mij geen gelukkiger mens wanneer jij geen twijfels hebt bij de redenen waarom ik mijn kisten wegdoe. Laat ik het anders formuleren; het interesseert mij geen zier wat jij ergens van vindt;) (klinkt wat onaardig, maar het is nog altijd een stuk vriendelijker dan voor dwaas uitgescholden worden)

    Precies wat ik zeg; op het forum ben je de stoere held (voor jezelf dan) en in het echt zou je de uitspraken die je hier doet nooit durven herhalen. Dan ben je voor mij (en voor velen anderen) gewoon een zwakkeling zonder ballen.

    Misschien moet je dan na afloop van de wedstrijd eens uit je "schulpje" kruipen, dan zul je zien dat ik altijd iedereen netjes gedag zeg. Maar wederom; ik ben jou daar geen verantwoording over schuldig:D En nee; jouw uitspraken hier zullen zeker niet bevorderen dat ik jou expliciet nog eens gedag zal zeggen;) (voor zover je daar al op zat te wachten natuurlijk)
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  2. gertje

    gertje

    Lid geworden:
    18 apr 2006
    Berichten:
    472
    Locatie:
    belgie
    Achja,ik stel mij vragen waarom zo goed als nieuwe toestellen snel weggaan.Dit is natuurlijk niet enkel bij jou.Maar de redenen worden meestal verzwegen.
    Dus sommige kisten vliegen niet goed,zetten ze te koop omdat het hun ding zogezegd niet is.
    Maar ik het dan ook niet over jou,maar over iedereen in het algemeen.Elke verkoper is daar niet eerlijk in.Begrijp je mijn redenatie nu wat beter?

    Die keren dat ik je al ontmoed heb heb ik je elke keer toch weten weggaan zonder iedereen gedag te zeggen,spijtig dat je hier niet eerlijk in bent,maar goed.
    Wie zegt dat ik wat ik hier zeg niet in real life durf te zeggen? :)
     
  3. JVDO

    JVDO

    Lid geworden:
    7 okt 2005
    Berichten:
    3.912
    Locatie:
    Belgium
    Komaan jongens, laten we dit eens op de 1ste editie van de 3DC Battle-In ofzo uitvechten ;-)
     
  4. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Ik denk dat er genoeg over gezegd is, het wordt toch een welles/nietes spelletje, ik vind het verder best;)
     
  5. 3w_flyer

    3w_flyer Guest

    euh terug on topic ?

    effe denken, het is een bouwdraadje over Jens zijn yak. Deze is ondertussen gebouwd en heeft een jaar gevlogen, onderstussen staat hij te koop.

    Misschien tijd om dit draadje te sluiten ?
     
  6. Matanza

    Matanza

    Lid geworden:
    22 apr 2007
    Berichten:
    734
    Locatie:
    Heffen, Mechelen, Belgie
  7. JVDO

    JVDO

    Lid geworden:
    7 okt 2005
    Berichten:
    3.912
    Locatie:
    Belgium
    Niet van de 110" maar inderdaad heel mooi, ik heb samen met Lee gevlogen op een airshow in Engeland deze zomer... Een gekke kerel :)

    Er zijn wel wat mooie video's te vinden op die pagina ook van kleine modellen:
    Extreme Flight RC
     
  8. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Respect voor die tunnelactie:p
     
  9. JVDO

    JVDO

    Lid geworden:
    7 okt 2005
    Berichten:
    3.912
    Locatie:
    Belgium
    Inderdaad ik doe het hem niet na.
     
  10. Bryan

    Bryan

    Lid geworden:
    7 feb 2008
    Berichten:
    1.056
    Locatie:
    Limburg
    Leuk filmpje :p

    En inderdaad een goeie actie met die tunnel ... :)

    Grt.
     
  11. Matanza

    Matanza

    Lid geworden:
    22 apr 2007
    Berichten:
    734
    Locatie:
    Heffen, Mechelen, Belgie
    Ik wel, met men shocky :p.
    Maar er zullen wel meerdere zijn die dit kunne met een shocky :p
    Hoewel je moet op passen denk ik. Z'n tunnel is een fameus trekgat. Je shocky zou wel eens weg gezogen kunnen worden...

    Grtz Matabza
     
  12. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Ja, met een shocky doe ik het hem ook wel na, nog mooier ook. Maaruh, het gaat hier om een benzine extra van 2.2 meter:rolleyes::D
     
  13. Bryan

    Bryan

    Lid geworden:
    7 feb 2008
    Berichten:
    1.056
    Locatie:
    Limburg
    Met mn schocky zal t ook wel lukken :D

    Ik zal t eens proberen bij ons int park daar staad ook zoon tunnel :)

    Grt.
     
  14. GiBi

    GiBi

    Lid geworden:
    2 okt 2007
    Berichten:
    510
    Locatie:
    nijlen city
    volgens mij was er op 1 moment een beetje geluk met de yak ik weet niet ze:eek:
     
  15. hezik

    hezik Guest

    Denk dat het je heel vies tegen gaat vallen. Wij hebben op het veld zo'n langwerpig partytent achtig ding boven de buitentafel, meestal zonder doek. Hoewel het eigenlijk heel makkelijk is een rechte lijn ergens te vliegen, zeker als je met je neus er bovenop staat.. zodra de ruimte beperkt wordt moet je echt stevig in je schoenen staan om daar niets van aan te trekken.

    Zelfs de meest ervaren piloten raken dan toch beetje in paniek en dan krijg je rare reacties.. het vliegen is op zich niet zo moeilijk, denk dat veel mensen hier wel een rechte lijn kunnen hoveren voor zich, maar het vliegen met de gedachte dat je geen ruimte over hebt om te ontsnappen als dat moet..

    Ik ga het iig niet proberen na te doen, want dat zou mij domweg een kist kosten :)
     
  16. RUFTER

    RUFTER

    Lid geworden:
    20 sep 2004
    Berichten:
    557
    Locatie:
    Diest (BE)
    Zo rond 2min33'', was inderdaad helemaal niet de bedoeling denk ik. Zeer knap opgevangen en beetje geluk dat je net tussen de palen zit.
     
  17. robert14

    robert14 Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 mrt 2006
    Berichten:
    5.709
    Locatie:
    Warffum
    2.33 was echt luckky jah maar als nog erg strak gevlogen vind ik. vooral het tunneltje ;)
     
  18. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    En vlak voor het verlaten van de tunnel nog even een overwinningstorqueje:D
     
  19. jvenant

    jvenant

    Lid geworden:
    14 jan 2007
    Berichten:
    833
    Locatie:
    Zuidholland
    hmmm nu ben ik wel echt een beetje jaloers.....
     
  20. JVDO

    JVDO

    Lid geworden:
    7 okt 2005
    Berichten:
    3.912
    Locatie:
    Belgium
    ik zou zeggen... let's try something like that ... :) Gino na de examens kom je filmen? ;-)
     

Deel Deze Pagina