Extreme flight 110" Yak 54 -Building

@ Maar toch blijf ik denken waarom zo snel altijd na zo weinig vluchten.

Het is mij om het even; het maakt mij geen gelukkiger mens wanneer jij geen twijfels hebt bij de redenen waarom ik mijn kisten wegdoe. Laat ik het anders formuleren; het interesseert mij geen zier wat jij ergens van vindt;) (klinkt wat onaardig, maar het is nog altijd een stuk vriendelijker dan voor dwaas uitgescholden worden)

dat is waar maar ik durf ongezouten mijn mening meedelen.

Precies wat ik zeg; op het forum ben je de stoere held (voor jezelf dan) en in het echt zou je de uitspraken die je hier doet nooit durven herhalen. Dan ben je voor mij (en voor velen anderen) gewoon een zwakkeling zonder ballen.

Maar ik ben wel zo beleefd dat ik ergens wegga op wedstrijd,meeting,... dat ik iedereen nog goeiedag ga zeggen.Dit is dan weer iets wat jij niet doet. :-)

Misschien moet je dan na afloop van de wedstrijd eens uit je "schulpje" kruipen, dan zul je zien dat ik altijd iedereen netjes gedag zeg. Maar wederom; ik ben jou daar geen verantwoording over schuldig:D En nee; jouw uitspraken hier zullen zeker niet bevorderen dat ik jou expliciet nog eens gedag zal zeggen;) (voor zover je daar al op zat te wachten natuurlijk)

Laatst bewerkt:
Achja,ik stel mij vragen waarom zo goed als nieuwe toestellen snel weggaan.Dit is natuurlijk niet enkel bij jou.Maar de redenen worden meestal verzwegen.
Dus sommige kisten vliegen niet goed,zetten ze te koop omdat het hun ding zogezegd niet is.
Maar ik het dan ook niet over jou,maar over iedereen in het algemeen.Elke verkoper is daar niet eerlijk in.Begrijp je mijn redenatie nu wat beter?

Die keren dat ik je al ontmoed heb heb ik je elke keer toch weten weggaan zonder iedereen gedag te zeggen,spijtig dat je hier niet eerlijk in bent,maar goed.
Wie zegt dat ik wat ik hier zeg niet in real life durf te zeggen? :-)

Ik denk dat er genoeg over gezegd is, het wordt toch een welles/nietes spelletje, ik vind het verder best;)

euh terug on topic ?

effe denken, het is een bouwdraadje over Jens zijn yak. Deze is ondertussen gebouwd en heeft een jaar gevlogen, onderstussen staat hij te koop.

Misschien tijd om dit draadje te sluiten ?

Inderdaad ik doe het hem niet na.

Ik wel, met men shocky :p.
Maar er zullen wel meerdere zijn die dit kunne met een shocky :p
Hoewel je moet op passen denk ik. Z'n tunnel is een fameus trekgat. Je shocky zou wel eens weg gezogen kunnen worden...

Grtz Matabza

Ja, met een shocky doe ik het hem ook wel na, nog mooier ook. Maaruh, het gaat hier om een benzine extra van 2.2 meter:rolleyes::D

Met mn schocky zal t ook wel lukken :D

Ik zal t eens proberen bij ons int park daar staad ook zoon tunnel :)

Grt.

Denk dat het je heel vies tegen gaat vallen. Wij hebben op het veld zo'n langwerpig partytent achtig ding boven de buitentafel, meestal zonder doek. Hoewel het eigenlijk heel makkelijk is een rechte lijn ergens te vliegen, zeker als je met je neus er bovenop staat.. zodra de ruimte beperkt wordt moet je echt stevig in je schoenen staan om daar niets van aan te trekken.

Zelfs de meest ervaren piloten raken dan toch beetje in paniek en dan krijg je rare reacties.. het vliegen is op zich niet zo moeilijk, denk dat veel mensen hier wel een rechte lijn kunnen hoveren voor zich, maar het vliegen met de gedachte dat je geen ruimte over hebt om te ontsnappen als dat moet..

Ik ga het iig niet proberen na te doen, want dat zou mij domweg een kist kosten :)

Back