EZrun setje in de slash

het enige wat hij zegt is koop mijn auto(losi 8ight) maar ik ga geen 450 euro dokken aan dat ding als ik er nu ook mee kan rijden als die van hem is

Je broertje ? Hoe oud is die dan als die al een Losi 8ight heeft:p
Daar moet ik stevig voor sparen hoor

*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
*Op last van robert verwijderd*

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit lijkt nu een beetje op zo'n solo-conversatie die de lokale schizofreen ook altijd heeft als ik hem zie staan bij de karretjes van de appie. Je weet dat hij meent wat hij zegt, maar tegen wie hij het heeft, en wat ie zegt is voor geen normaal mens te begrijpen..

Kortom: het zou verboden moeten worden voor "vriendjes" , "zoontjes" en "broertjes" om het account van iemand anders te gebruiken om hier de boel op stelten te zetten.
Ik vind dat een ban waard.
Het is de virtuele equivalent van de huid van je broer afstropen, aantrekken en dan zijn vriendjes uitlachen alsof je hem zelf bent...

Zo.. ik ben even een tijltje zoeken, ben ineens een beetje misselijk...

Ik had het zelf niet beter kunnen verzinnen.... ;)

ik heb de een ezrun setje binnen voor mijn slash.
weet iemand een goede plek om deze te monteren?

ik zat te denken om een plaatje te maken en hem dan op de plaats van de "oude" XL-5 regelaar te plaatsen.

Ik had m hier zitten.
Plexi plaatje gemaakt ervoor en met de originele schroeven vastgezet in de originele gaten.
P1070811.jpg

ff een update, ik heb de 8.5 combo besteld. En de slash 2.4ghz:)
O, weet iemand wat voor een weerstand ik tussen de ventilator op de regelaar moet zetten voor als ik 3cell ga gebruiken.

er is een 12v fan voor de ezrun mischien een beter idee dan sloderen en als je trug wilt naar een 2s lipo heb je nog een andere fan

Ik had er eerst gewoon de originele erop en ging best op 3s ( t klonk wel alsof hij ieder moment op kon stijgen )
Heb hem alleen met schoonblazen kapotgeblazen, heb daarna een 12v erop gezet, die draait alleen een stuk langzamer.

Ik had er eerst gewoon de originele erop en ging best op 3s ( t klonk wel alsof hij ieder moment op kon stijgen )
Heb hem alleen met schoonblazen kapotgeblazen, heb daarna een 12v erop gezet, die draait alleen een stuk langzamer.

maar zou hij genoeg koelen als ik hem op de ontvanger laat werken, hoeveel V staat er op de ontvanger

Back