EZrun setje in de slash

heb de ezrun binnen heb een 8.5 gekocht en ze hebben een 5.5 opgestuurd. Kon niet wachten heb hem al op de slash gezet. morgen ff een setje kleine inbus sleutels halen. dan tandwiel er op zetten en rijden maar.

maar zijn er ook mensen die zonder Gear Cover rijden>?

Als je grotere tandwielen koopt die van de e-maxx of e-revo dan kan het zonder want dat is 32P en die heb ik besteld, omdat mijn tandwielen al na een paar dagen in zand rijden helemaal versleten waren. :p

heb net gereden was de regelaar vergeten te instellen. daardoor een lipo opgeblazen. nu wil ik er een ander tandwiel op leggen voor meer kracht minder snelheid. wat hebben de andere 5.5 rijders er op liggen?

90 spur en 16,17 pinion reed ik vroegah.

maarre lipo opblazen omdat je een regelaar vergeet in te stellen :confused:

als ik je topic zo lees. kom je redelijk impulsief/ondoordacht over. mijn excuus als het verkeerd overkomt, maar ik bedoel het goed.

mede krijg ik ook die indruk omdat 80% van de reply's in je topic van jou zelf komen.

lees eerst je handleidingen, wees zeker van je zaak, lees veel op sites en fora.

zonder topics te openen en gewoon goed te lezen en google te gebruiken had je allang antwoorden op je vragen en problemen kunnen vinden.

misschien lees je wel goed en gebruik je wel google maar ik krijg niet die indruk.

nogmaals met alle goede bedoelingen hoor..

90 spur en 16,17 pinion reed ik vroegah.

maarre lipo opblazen omdat je een regelaar vergeet in te stellen :confused:

als ik je topic zo lees. kom je redelijk impulsief/ondoordacht over. mijn excuus als het verkeerd overkomt, maar ik bedoel het goed.

mede krijg ik ook die indruk omdat 80% van de reply's in je topic van jou zelf komen.

lees eerst je handleidingen, wees zeker van je zaak, lees veel op sites en fora.

zonder topics te openen en gewoon goed te lezen en google te gebruiken had je allang antwoorden op je vragen en problemen kunnen vinden.

misschien lees je wel goed en gebruik je wel google maar ik krijg niet die indruk.

nogmaals met alle goede bedoelingen hoor..

o, ik begrijp het ik ga er op letten.

prima lipo.
alleen hij is nu niet op vooraad , dat kan best nog wel even duren.
en je kiest er ook 1 uit die in duitseland ligt.
het duitse magazijn van hobbyking is vaak ook iets duurder.

betreft lipo.
merken maken niet zo heel veel uit naar mijn idee. er zijn wereldwijd misschien 3 tot 5 fabrieken die lipo's produceren dus veel merken komen uit dezelfde fabriek.

hardcase heeft wel de voorkeur, zeker als je in clubverband wil gaan racen.
ik probeer altijd zoveel mogelijk ampere en C-waarde voor mijn geld te krijgen

zelf rijd ik met IP lipo's ( intellect ) maar ik heb ze ook al van andere merken gezien.

5600mah 50C hardcase , maar dat kost je incl verzenden toch een 75 euro per lipo

maar 4000mah a 5000mah en zo rond de 20C a 30C is heel geschikt voor je slash met de ezrun. dan kun je denk ik toc 20 minuten vol gas rijden

ik had vorig jaar een 8000mah 25C lipo in mijn slash met ezrun en reed ongeveer 45 minuten tot een uur op 1 accu.

heb er nu ook een 16T tandwiel op gezet rijd fijn met de power cell.
Als er iemand is die nog ff tips heeft met bijvb het experimenteren met tandwielen laat het maar weten:)

Back