F-16

Tekening gevonden.

afb19547.jpg

Hans.

Bertus,

Ze liggen niet op de plank maar hangen bij mij op zolder.
En kapot vliegen doe ik dus niet maar de ene keer vlieg met dit en de ander keer met dat.
Ik kan nu eenmaal niet stil zitten en ik heb de hele dag de tijd nu ik in de fut zit.
Ik probeer niet elke keer weer de zelfde te bouwen maar steeds weer een ander dat vind ik dan weer spannend.

Hans.

Hoi vliegeniers....

Ik ben normaliter een bootjesbouwer maar ik ben vandaag eens verdwaald geraakt. nu moet ik toch wel bekennen dat jullie er zeker ook wat van kunnen... mijn complimenten!!!!

maat ik heb eens een vraagje... zo het ook mogelijk zijn om in plaats van zo`n duwprop er ook een impeller in te bouwen of kom je dan in moeilijkheden met de stevigheid van het toestel????

gr,
wouter zzw

ps zijn er ook tekeningen van een F4 Phantom??? dat vind ik namelijk een machtige kist!!!

Impellerkan natuurlijk ook, is ook veel mooier.

Helaas is hetrendement slechter, je bent zowat 2x meer power nodig voor dezelfde prestaties.

wouter zzw zei:
ps zijn er ook tekeningen van een F4 Phantom??? dat vind ik namelijk een machtige kist!!!

Nee, helaas niet in depron.
Van balsa denk ik wel maar dat heb ik niet.

Hans.

hoi,

istie weer.. weet je misschienook waar ik die dan kan vinden???

gr,
wouter zzw

Wouter,

Helaas heb ik geen tekening, maar wat wil je met een F-4 tekening als ik vragen mag?
Je bent toch bootjesbouwer? of heb je ook al vlieg ervaring?

Hans.

hoi,

ik ben idd bootjesbrouwer...
en ik heb geen ervaring met vliegtuigen behalve dan die doosies van revell maja da stelde geen r.. voor dus ben ik gaan houtbouwen...

dus als jij het weet.. brand maar los.. ik heb ervaring met het bouwen van houten rompen met schen alleen zijn die een stuk zwaarder dan vliegmachientjes...

gr,
wouter zzw

Wouter,

Mijn vraag is, wat wil je met een tekening van een F-14 als geen ervaring in vliegen hebt?

Hans.

Hallo,

Hier het beloofde filmpje op mijn site.

Meer kan ik er niet van maken omdat ik nog steeds niet een ervaren cam man hebt.

Hans.

mooi filmpje hans! je vloog zo te zien met een aardig windje. en daar hield de falcon zich best goed in

Die middag was windkracht 3 en ik moet zeggen hij hield zich kranig.
Bij de landing staat het meteen stil omdat er wat karteltjes van het glasmat nog op zaten en die remde meteen af.
Is reeds opgelost.

Hans.

Back