F16 dual schaal 1 op 5

Letterlijk de moeilijkste hobbel genomen op de kist, het gunport.

Na veel passen en bijwerken en zowaar in een keer goed.

Plaatje van het voorwerk.

full

Het grote voorpaneel ook nog vervangen omdat bij het plakken ik niet helemaal lekker uit kwam met de rivets aan de boven kant.

full

De grote moer gaten aan de voorkant zijn opgevuld met een stevige mold wax. Als ze open blijven weet ik zeker dat de mal daar blijft plakken.​

full

Er komt nog een paneel achter het gun deze snij ik er nog in.​

Laatst bewerkt door een moderator:
:worship::worship::worship: Je moet er maar zin in hebben.

Geweldig.

gert-jan

Ik heb er zin an:yes:.

Heb even een proefje gemaakt van een scharnier wat voor op de neus sectie zit. Later bij het model word dit een beweegbaar paneel om bij de accu's ed te komen.

full

full

Het word maar weer eens tijd voor wat nieuwe plaatjes. Plaatwerk op en rond de neus sectie schiet nu lekker op.

Met de laser de lijnen er recht op zetten.

full

Zo maak ik de vloeiende rondingen er op.​

full

Panelen op de onderkant.

full

Aansluitende paneel voor de cockpit.

En geplaatst.​

full

En nog een paneeltje.​

full

De radome heb ik in de primer gekwast omdat spuiten zoveel meer werkzaamheden met zich mee brengt en het word toch weer geschuurd.​

full

Heb tussen ook nog wat onderdelen getekend van het binnenwerk van de nozzle. Hier even een snapshot.​

full

Nozzle ziet er goed uit peter, heb nogsteeds geneen open staan dua t meten laat nog op zich wachten! Maar je mail ligt opt werk dus als t zover is...

prachtig weer en ook een goeie truc

Hoi Peter, ziet er weer pachtig:D uit.
Goeie truc ook met die (bouw?-)laser en die gebogen staf, ook met dat idee zal menigeen blij zijn!

Back