F16 dual schaal 1 op 5

Enkele van de paneeltjes zijn echt rommelig. Ik vermoed het boren zonder voldoende ondersteuning zowel onder als boven de platen. Komt de F-16 klaar dan bent u een serieuze dark-horse. Een ster aftrek voor de panelen.

zijn altijd mensen die het beter kunnen
altijd wel comentaar

Enkele van de paneeltjes zijn echt rommelig. Ik vermoed het boren zonder voldoende ondersteuning zowel onder als boven de platen. Komt de F-16 klaar dan bent u een serieuze dark-horse. Een ster aftrek voor de panelen.

hij zit trouwens ook echt niet te wachten op jou sterretje

Oei, met zo'n opmerking maak je hier geen vrienden. :nooo:

(ik had al 5-sterren gegeven)

Als zo'n bericht post in dit draadje dan ben je of een grapjas op je moet lekker met Mecano blijven spelen.

Peter, veel respect voor je toewijding en vakmanschap!

groet Michiel

??? Waar zat die anti eikel knop nu ook al weer (p.s. geen geheim taal :mrgreen: )

Peet ben benieuwd naar het eind resultaat want het gaat nu toch wel lekker bij jou, see you wel ins Stadsknoal :wink:

Ger.

a dark horse......

A dark horse
Meaning:
"Someone who emerges to prominence; being previously little known."
(t zei me niks, ik wilde weten wat het betekent)

1 ster eraf.... whahaha, ik pis in m,n broek.
gewoon doorgaan Peter, klassewerk zo!

Greetz,
Frank

Laten we ophouden dit super draadtje te verpesten. Dit gebeurt al te veel op MBF. Peter klasse werk, ga zo door.

Gr. Ray

Zore (zal wel dialect zijn voor 'zuur' ;) ) bedoelt dus dat het toch wel een kanshebber is op (ik gok dat hij dat bedoelt) een hoge klassering bij een kampioenschap, ook al zitten er wat rommelige paneeltjes op.

Misschien moet hij ze maar even aanwijzen op de foto's . . . :confused:

jan.

dark horse

Wat kan een paneeltje toch teweeg brengen :p. Ik ga hier verder niet op in want ik kon em ook niet vinden.
Ik vond nog wel een dark horse op MWB (mijn woorden boek), de verklaring klinkt wel positief:

EN: dark horse NL: onbekend (winnend) renpaard NL: onbekende winnaar of mededinger

Dan zou Jan Brilman toch dicht bij een verklaring zitten.

Afijn ik ga lekker verder met mijn beplating en wat de sterretjes betreft, de mijne doet al zeer van de complimenten :rolleyes:. Mijn dank.

Grtz,
Peter

Probeer mijn sterretje weer wat op te krikken dus heb ik maar weer wat plaatjes gemaakt. :rolleyes:

Voor de critici, er zit een foutje in het paneel rechts onder :confused:.

full

(Naadje linker boven hoek)

Uiteraard is die vervangen!

De bobbel van het kanon is ook aangepast na wat research bij de grote. Er zit wel eens een updatetje onder het gras.

full

full

Als ik het kanon voorbij ben dan heb ik de moeilijkste panelen wel gehad.

Laatst bewerkt door een moderator:
Watertandend mooi! Ik moet maar weer eens even een bakkie in Sneek komen doen, de boel eens in het echie te bekijken?! ;)

~Jolmer

Ik heb een vraagje over de afwerking van de plug. Ik zie hier een daar was krasjes op het alu of lijkt dat maar zo? Ik neem aan dat de plug straks super strak moet zijn voor het maken van de mal. Hoe ga je dat doen?

De panelen zijn nog niet na behandeld, als alles er op zit word de plug geschuurd met p1000 en dan verdwijnen dit soort kleine krasjes.
Je bedoeld zeker glad ipv strak, hij is nu net zo strak als de echte ;).

Back