F16 dual schaal 1 op 5

echt super hoor !!

ziet er echt strak uit hoor.
ik vind dat de waardering ook wel omhoog kan hoor ik heb hem al 5 sterren gegeven hoor echt super.
groetjes sander

Mee eens, Sander! Topwerk!

Ik vind het verbazingwekkend waar je altijd maar weer de moed vandaan haalt om met het monnikenwerk verder te gaan... Je woont trouwens daarvoor wél aan de goede straat? ;)

~Jolmer

Embleempje is zo strak als de neten! Nogmaals bedankt. F-15 weer vliegklaar (probleem kostenloos opgelost door Jet-cat). Heb nog filmpje voor je!

Gaat lekker

Je moet even mijn draadje doorlezen wordt er tegen me gezegd. Dus ik als trouwe helivlieger het hele verhaal gelezen, nou indrukwekkend hoor.
Jammer dat de poten nog niet klaar zijn, je moet Boostertje een beetje achter zn broek aanzitten.....zal binnekort nog wel even een pak koffie brengen, blijft hij wakker....;)

Gtrz Peter (de andere)

zomaar een vraagje de romp is nu van piepschum tog
ga je daar een negatiefe mal van trekken en dan de romp in epoxsie uitvoeren ????????

Je moet even mijn draadje doorlezen wordt er tegen me gezegd. Dus ik als trouwe helivlieger het hele verhaal gelezen, nou indrukwekkend hoor.
Jammer dat de poten nog niet klaar zijn, je moet Boostertje een beetje achter zn broek aanzitten.....zal binnekort nog wel even een pak koffie brengen, blijft hij wakker....;)

Gtrz Peter (de andere)

He andere, heel jammer inderdaad, ik neem de melk en suiker wel mee want daar is ie ook gek op. Krijgt ie nog meer energie ;).

Greets,
Peter

Zie Boostertje met dit weer eerst maar eens van die bank af te krijgen. Klaagt nu al dat het veel te koud in zijn hok is!!! P.s. Peter, de koffie smaakt prima!!! Leuk om nu eens te weten wie er achter de naam heliman schuil gaat.

Hi Pablo, look at this
[URL="
- Huge 1/5 Scale F-16 R/C Turbine Power Maiden Flight[/URL]

A jet from Scale- Jets.com.

Greets,
Peter

Amazing video i love the f16. with Jet Cat P-240? i can´t believe that. i think it could be an special order on jet cat.

greets,
Pablo

Laatst bewerkt door een moderator:
Back