F16 dual schaal 1 op 5

Man man mijn mond zakt open en weet er geen geluid uit te brengen.
Wat een beest, inderdaad wist ik niet in te schatten hoe groot hij werkelijk is.

Of jij moet enorm klein zijn ;)

Hoi Betus, ik ben 1.79 mtr, dat valt wel mee dacht ik :-D. Als je nou Gerald er naast zet lijkt ie nog groter :mrgreen:. er komt vast wel eens een moment dat we ze allebeide naast elkaar rechtop zetten, en dan zie je verschil :rolleyes:.

No offence Gerald haha.

Groeten,
Peter

Knap stukje Fries bastelwerk!!! Snap ik dat het demo team naar Leeuwarden komt!!!! Peter, ziet er goed uit (behalve die linker die ziet er in een keer veel ouder uit:D).

mensen jullie zien er over heen.

echt super hoor dit plaatje maar de meeste mensen zien de turbine die aan de rechter zijde van peter staat niet.
had daar op toch meer reactie's van verwacht.:D:D:D:D:D
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, even een lang weekendje weggeweest en alweer heel wat gemist op het forum! :D

Mooi gedaan, Peter! Maar dat had ik je natuurlijk ook al gesmst... ;)

~Jolmer

Tsja, dat wil nog niet echt vlotten. Binnenkort krijg ik van Peter een schop onder m'n h@l, dan zal het project vast wel eens vlot trekken? ;)

Hou het er maar op dat ik het nogal druk heb...

~Jolmer

hi peter,

you look like a little kid near your plane. its amazing. in a few days i have some interesting pics to show in my thread. i am still sheeting. its a hard work. have you prepare some sheet with alluminum? see you soon.

greets,
Pablo

Laatst bewerkt:
Hi Pablo, you even feel small beside such a big jet. Haven't been sheeting yet. Perhaps I'm going to spray the jet to win some time because I would like have it flying this summer. Off course will all the detailing be on it.

Greets,
peter

Je leuk, een russische F16 haha, of was het nou een Flanker.
Zo zie je maar dat er bij deze bak ook veel mogelijkheden zijn.

Grts,
Peter

Vanavond de romp maar eens een likje plamuur gegeven en de hoeveelheid die er op gaat valt reuze mee.
Dit wordt nog 2x herhaald om de grove structuur van de plamuur te vullen. Na elke keer plamuren word deze steeds dichter.
Ik heb epoxy plamuur gebruikt uit de scheepsbouw, voordeel is dat deze rechtstreeks op de glasmat kan zonder een tussen primer te hoeven gebruiken.
Tevens is deze plamuur niet erg krimp gevoelig zoals staal plamuur.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt wel! Ik zie nu ook duidelijk de kleine verspringing in de vleugelwortel, waar je het wel eens over hebt gehad. Strak hoor, allemaal! ;)

~Jolmer

Back