F16 dual schaal 1 op 5

Weer een paar luikjes verder..

full

full

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

hey peter, is dit wat voor je :):):)... voorbeeld voor aan de wand...

Het is al zo vol op zolder :D, in stukken zagen en landinggestellen er van maken is een optie. Maar misschien heeft het wel metaal moeheid :rolleyes:.

Bedankt voor de tip.

He Andre, al aan het repareren???? :rolleyes::rolleyes: Die van mij moet ook groot onderhoud hebben, vleugelspant geknikt dus die moet er uit. Ik ga toch de vleugel proberen te repareren ondanks dat er een stuk tussen uit mist. ;)

Middag-je vliegen en 3 kisten kapot :onweer:.

Toch nog een plaatje gemaakt.

full

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ben ik een keer aan het vliegen op roden. Komen de kisten met bosjes naar beneden.

gj

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ben ik een keer aan het vliegen op roden. Komen de kisten met bosjes naar beneden.

gj

Niet naar beneden maar omhoog :rolleyes:, er staan van die mooie blauwe lampen naast de baan en die hebben een hele grote aantrekkings kracht ;). Op zaterdag was er ook al iemand die ze mooi vond, ze geven niet echt mee.
Als je dan op vol speed aan komt zetten voor take-off en er staat iets in de weg.....
Plakken maarrrrrrrrrr. Mijn vinger zat plots aan de LG schakelaar bij de start en dan rij je op 1 neuspoot verder, heb nog geremd haha met de wielen in.
1 kist had een neusschuiver dat stelt niks voor en is alleen cosmetische schade.

Durf je het nog aan Gert-Jan ????? ;);)

Kist is al leeg, alle roeren verwijdert. Binnenkort alles maar kaal halen. :onweer::new-alien::evil::evilbat::help::bad-words::twisted::sniper::agrue::2gunfire:

Heb m'n kogelkopje ook weer gevonden, lag op de deurmat :o.

Had een aardige partij gras voor het fodscreen :D:D, 1 klein sprietje doorgelaten.

ff een paneeltje gescotched, oeps een inbus heeft een fout gaatje, jammer maar laat het lekker zitten.​

full

Het cirkeltje is van de druppellaar van de airco, er komt nog een verdikking op.​

Lastig paneel in progress, eerst 1 gemaakt voor de passing toen een die echt aansluit en dit is de eindvorm. Nu nog de rivets er op...

full

full

full

Zo moet het worden.​

full

Peter van hier uit onze complimenten echt mega.
Zit hier met een kennis die coachbuilder is ofwel hij bouwt klassieke Ferrari's van serie nummer plaatje tot nieuw weer op en zelfs hij is onder de indruk van je werk en geduld. Zoals we al zeggen top werk we houden het in de gaten (zoals zo velen)

Het is aardig stil hier!!!!!!! :confused::onweer:

Tja moet ik voor je zingen????? Je bent morgen pas jarig!!!!!!!!!!! :banana:
Had even wat minder inspiratie en wat anders te doen. Toch is er nieuws. het kale paneel is klaar en zit er op.

full

full

full

:pim:​

Tijd voor weer wat plaatjes :D, weer verder gekomen met de intake. Was even puzzelen hoe ik dit zou doen maar ben er uit. De voorste lip is nu demontabel en word een apart malletje. (word nog wel afgewerkt want het ziet er nu nog niet uit.)

full

full

Het paneel op zijn plaats met de intakelip aangesloten.​

full

Nog een paneel boven de grote wiel deur.

full

Back