F3A B/C wedstrijden 2009

Nou, het weer valt mij wat tegen, maar het belangrijkste is dat het (hopelijk) droog blijft......:)

Tot straks guys:D

Het heeft hier geregend.. afwachten hoe het gaat vandaag.. 't is nu droog maar Utrecht gaat nog wel wat water krijgen vrees ik. Met een beetje geluk, Oss niet.

En anders heb ik een zeil bij me van 5 bij 6 meter:mrgreen: (alleen ik heb zoveel spullen bij me dat het maar net past, hehehehe)

Als de koppakking het volhoudt, dan zien jullie me rond 8.45:D

Oss , droog , zacht windtje (1-2), geen felle zon en temperatur 18grad .

Aan het weer kan het dus niet liggen . :mrgreen:

Mvg Johan

Ps : vergeet het servo niet Alexzzz

Weer ziet er inderdaad niet slecht uit hier, ik probeer nog even te komen kijken. Nog nooit een wedstrijd gezien.

Dan zeker een vluchtronde komen kijken, een waarschuwing is wel op z'n plaats; als je eenmaal die sierlijke kunstvlucht gezien hebt, wil je dat 3D-gerag niet meer :)

Zo.. en nu in de auto :)

Ik denk dat ik niet zo snel om te turnen ben inderdaad. Maar ik sluit niet uit dat er een sebart angel 50 aangeschaft gaat worden deze zomer. Maar eerst een echt snel model erbij..........

Tot straks!

Ben wezen kijken en ik moet zeggen dat het me erg leuk en lastig lijkt om een dergelijk programma te vliegen.
Maar om naar te kijken is ietwat minder, na een half uurtje had ik het persoonlijk wel gezien. Doet niets af aan de prestaties uiteraard, alle respect voor de strakvliegende piloten!

Zo, net weer terug, was een heerlijke dag:cool:

Foto's komen later vanavond online.

Jij nu al thuis?? dan heb toch erg laag gevlogen, ik ben ook net thuis en ben zelfs eerder weggegaan terwijl de afstand voor mij denk ik toch korter is of zou dat toch door die 2 korte tussenstops komen..........

Het was een mooie dag met veel goed vliegwerk, maar soms ook minder goed vliegwerk. Ook was er de nodige discussie onder de piloten over de vliegafstand. Een enkeling zat erg dichtbij, soms eigenlijk wel te dichtbij, en anderen zaten te ver weg, terwijl er toch ook de nodigen waren die op redelijke afstand vlogen.

Ook weer net thuis; heb een erg gezellige dag gehad. Wel ongelovelijk frustrerend als je al die gelikte kisten zo strak ziet rondvliegen, en zelf met een kapotte motor zit...
Heb dan ook sterk de neiging, snel de E-Tojeiro af te bouwen en die brandstofzooi aan de kant te zetten.

Groet,

Julius

Ja Alexzzz was vertrokken voordat ik 'm een Saito FA82a, een stapel props een een can coolpower kon geven. Die Saito en die props gaan dus op de post, maar die can coolpower (was extraatje); jammer maar helaas :)

Sinterklaas (ik) is ook weer thuis. Bij de 3e B vlucht van de dag had ik door dat ik te hoge cijfers gaf, maar dan kun je het niet meer corrigeren, ik heb dus structureel de hele dag iedereen teveel punten gegeven. Wel consequent, ik denk wel dat mijn jurering in lijn ligt met de rest van de jury, maar elke vlucht 30 punten teveel, grofweg.

Wat hadden we een heerlijk weer, 's ochtends nog een paar druppeltjes, niet noemenswaardig, maar eigenlijk de hele dag amper tot geen wind en zon, maar ook weer niet _te_.

Qua vliegen, ik ga nu eerst eten, heb ook foto's gemaakt, zal er straks wat uitgebreider over schrijven, maar in alle eerlijkheid denk ik dat er nog veel getrained moet gaan worden dit jaar, door iedereen (inclusief ondergetekende). In de C nog iets meer dan in de B. Gezien de ideale weersomstandigheden was er meer uit te halen geweest.

Voordat mensen mij gaan lynchen; het is de eerste wedstrijd van het jaar en er was in de C heel veel instroom van nieuwe mensen, wat erg positief was. Wel een volle bak, 2 vluchten per ronde en toch was het, wat, half vijf voordat we klaar waren.

Straks meer.. moet wel zeggen, van de A-invliegdag kon ik het allemaal nog wel redelijk onthouden, maar 25 man 2 rondes lang is echt niet goed meer te onthouden.

@Awol: je hebt helemaal gelijk. Om te doen is het leuk en als je zelf vliegt bij sommige piloten indrukwekkend, maar naar de 5e vlucht val je als toeschouwer in slaap :P

ik heb het ook erg naar mijn zin gehad en toch redelijk goed gevlogen
dit is nu mijn 3e seizoen en het fraaie is, mensen gaan mijn herkennen en ik weet totaal niet wie ze zijn. dat is toch wel grappig.

wat mij opviel is dat in de c erg langzaam gevlogen wordt, dit vooral door een verkeerde prop keuze. het is toch echt de bedoeling dat je strak en vloeiend je figuren vliegt.
en met meer snelheid wordt dat al een stuk makkelijker

Laatst bewerkt:
Ja Alexzzz was vertrokken voordat ik 'm een Saito FA82a, een stapel props een een can coolpower kon geven. Die Saito en die props gaan dus op de post, maar die can coolpower (was extraatje); jammer maar helaas :)

Ah shit.........helemaal vergeten:)

Nou ja ik had 't je ook eerder kunnen geven, toen dacht ik er niet aan. Bij de prijsuitreiking dacht ik er aan maar had niet verwacht dat je zo snel weg was :P

Back