Ja Alexzzz was vertrokken voordat ik 'm een Saito FA82a, een stapel props een een can coolpower kon geven. Die Saito en die props gaan dus op de post, maar die can coolpower (was extraatje); jammer maar helaas
Sinterklaas (ik) is ook weer thuis. Bij de 3e B vlucht van de dag had ik door dat ik te hoge cijfers gaf, maar dan kun je het niet meer corrigeren, ik heb dus structureel de hele dag iedereen teveel punten gegeven. Wel consequent, ik denk wel dat mijn jurering in lijn ligt met de rest van de jury, maar elke vlucht 30 punten teveel, grofweg.
Wat hadden we een heerlijk weer, 's ochtends nog een paar druppeltjes, niet noemenswaardig, maar eigenlijk de hele dag amper tot geen wind en zon, maar ook weer niet _te_.
Qua vliegen, ik ga nu eerst eten, heb ook foto's gemaakt, zal er straks wat uitgebreider over schrijven, maar in alle eerlijkheid denk ik dat er nog veel getrained moet gaan worden dit jaar, door iedereen (inclusief ondergetekende). In de C nog iets meer dan in de B. Gezien de ideale weersomstandigheden was er meer uit te halen geweest.
Voordat mensen mij gaan lynchen; het is de eerste wedstrijd van het jaar en er was in de C heel veel instroom van nieuwe mensen, wat erg positief was. Wel een volle bak, 2 vluchten per ronde en toch was het, wat, half vijf voordat we klaar waren.
Straks meer.. moet wel zeggen, van de A-invliegdag kon ik het allemaal nog wel redelijk onthouden, maar 25 man 2 rondes lang is echt niet goed meer te onthouden.
@Awol: je hebt helemaal gelijk. Om te doen is het leuk en als je zelf vliegt bij sommige piloten indrukwekkend, maar naar de 5e vlucht val je als toeschouwer in slaap