ik ben het daar ook mee eens, maar wat ik zelf vooral merk is dat ik nu pas begin te begrijpen hoe je vliegtuig wil hebben.
ik bedoel dan voor al het uit trimmen.
m'n eerste jaar (met de extra) was er echt niks aan gedaan later in het seizoen begon ik daar last van te krijgen, geen/weinig vooruitgang met vliegen.
het tweede jaar (met de x-tra) volop bezig geweest en nog steeds natuurlijk met de nodige aan passingen aan het zwaartepunt, zijwaardstelling, motordomp, links en rechts uitwegen, enz.
in het begin lost ik dat op met mixers, dit werkt wel maar maar ik liep al snel tegen de nodige problemen aan.
al praatend en vragend op de wedstrijden kwam er toch boven drijven dat er ander oplossing mogelijk waren.
het is dan ook zeer aan te bevelen om van te voren met een ervaren vlieger je vliegtuig uit te trimmen.
hier zul je heel veel voordeel van hebben op de eerste wedstrijd.
ik bedoel dan voor al het uit trimmen.
m'n eerste jaar (met de extra) was er echt niks aan gedaan later in het seizoen begon ik daar last van te krijgen, geen/weinig vooruitgang met vliegen.
het tweede jaar (met de x-tra) volop bezig geweest en nog steeds natuurlijk met de nodige aan passingen aan het zwaartepunt, zijwaardstelling, motordomp, links en rechts uitwegen, enz.
in het begin lost ik dat op met mixers, dit werkt wel maar maar ik liep al snel tegen de nodige problemen aan.
al praatend en vragend op de wedstrijden kwam er toch boven drijven dat er ander oplossing mogelijk waren.
het is dan ook zeer aan te bevelen om van te voren met een ervaren vlieger je vliegtuig uit te trimmen.
hier zul je heel veel voordeel van hebben op de eerste wedstrijd.