Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je de C op een aparte dag neemt, krijg je heus genoeg B-vliegers bij elkaar als jury? Bij B en A idem denk ik?
goede ideen, 1 wezenlijk probleem wordt alleen maar groter in jouw voorstel: juryleden. We hebben al moeite om voor 1 dag de stoelen gevuld te krijgen. 2 wedstrijden op 1 dag... 10 juryleden nodig. Of we moeten terug naar 3 juryleden, maar dat is een verarming van onze sport. Moeten we niet willen.
In de lijn van wat hezik en alexz zeggen zou ik me kunnen voorstellen dat: de a-vliegers verplicht tenminste één keer jureren in de B, en de B-vliegers dito in de C. Dan heb je al driekwart van je probleem opgelost.
goede ideen, 1 wezenlijk probleem wordt alleen maar groter in jouw voorstel: juryleden. We hebben al moeite om voor 1 dag de stoelen gevuld te krijgen. 2 wedstrijden op 1 dag... 10 juryleden nodig. Of we moeten terug naar 3 juryleden, maar dat is een verarming van onze sport. Moeten we niet willen.
Hezik, 23? Ik dacht 25... Oss F3A B/C
Is een aardig idee, maar daar zitten ook nadelen aan. De briefing, ga je die dan twee keer doen etc. Gaan er geen mensen weg als ze hun ochtendprogramma gedaan hebben. Mogelijk verdwijnt er dan wat van de gezelligheid.Ik heb ook wel eens de suggestie gehoord, de klasses niet 'door elkaar heen' te vliegen, maar gescheiden van elkaar. Bv. de ene wedstrijd 's ochtends de C en 's middags de B en de andere andersom.
Niet zo zakelijk, zo ontdoe je het van alle menselijkheid. Natuurlijk hoort er een openingswoord, een welkom heten etc. bij.Laten we even reeel zijn, 80% van die briefing is overbodig.
Er zullen ongetwijfeld mensen weggaan, maar er zullen er zeker ook blijven, bijvoorbeeld om te jureren. Mensen die ergens zijn terwijl ze daar eigenlijk niet willen zijn, dragen niet bij aan de sfeer.
, vlieg ik de volgende wedstrijd mee (tenzij ik m'n toeste prak of de post het voor elkaar krijgt de pakketjes nog zo lang tegen te houden) en mogelijk Julius Monchen ook.
..
Niet zo zakelijk, zo ontdoe je het van alle menselijkheid. Natuurlijk hoort er een openingswoord, een welkom heten etc. bij.
Zo verwordt het tot een bedrijfsproces waarbij de werkgever constant met de kaasschaaf aan de gang is om de laatste beetjes te optimaliseren.
Dus ik zou zeggen, meld je aan bij Richard/Ed en vraag wat je in de toekomst kunt doen. Voor de voorbereiding van een wedstrijd en tijdens een wedstrijddag.
ik zou in elk geval niet de B en C uit elkaar halen; C is bedoeld om te leren; en je leert veel door te kijken naar de B (en bijv. als schrijver de jury assistentie te geven) en te praten met de B-vliegers.