H
hezik
Guest
Het is al lastig om clubs te vinden voor een dag, laat staan voor een heel weekend. Ik denk dat dat bv. bij mijn eigen club behoorlijk wat weerstand zou opwekken..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eigenlijk zou je een veld moeten oprichten, dat het hele jaar door bijna alleen voor wedstrijden gebruikt zou kunnen worden, hmmmmm.................![]()
Doe jij dat even. Lijkt me geweldig.
We kunnen ook -net als met de f3a-x- een wedstrijdweekend maken......![]()
Ha! Doen we een wedstrijdweek, zijn we gelijk voor het hele jaar klaar![]()
Jureren afgelopen zondag was in ieder geval geen straf. Ik heb veel mooie vluchten gezien en daar ook echt van genoten.
Met dat zonnetje erbij was het helmaal heerlijk en ook nog gepoogd mijn schrijver, een zweefvlieger in hart en nieren, er van te overuigen hoe mooi F3A kan zijn. Misschien heb ik wel een zaadje geplant.
Een weekendwedstrijd hoeft toch niet per se bij één club?
Je kan bijvoorbeeld zaterdag in Utrecht twee ronden B en twee ronden C en dan zondag in Waddinxveen weer 2x twee ronden doen?
Hoewel ik dan persoonlijk toch liever de klassen zou splitsen, dus zaterdag B en zondag C of andersom. C-vliegers die graag met de B-vliegers praten kunnen dan desgewenst beide dagen aanwezig zijn, anderen kunnen na één dag naar huis.
Ik denk dat je daar best eens gelijk in kunt hebben. Ik weet niet hoe het voor de rest zit, voor mij is het voornamelijk een punt van afstanden en kosten. Als je 200km moet rijden zit daar ook een prijskaartje aan en dat kon ik mij vorig jaar niet veroorloven.
Hoi Bram,
Ik vlieg nu al enkele jaren F3A, en daar zie je over het algemeen geen B of C vliegers. Een enkele keer komt er iemand kijken, dus ik wil die vliegers niet voor het hoofd stoten! Dit verbaasd mij overigens zeer. Toen ik nog C en daarna B vloog ging ik regelmatig kijken bij de A, en daar heb ik veel van geleerd. Je praat veel, vraagt veel en je ziet toch vaak de nieuwste modellen met de nieuwste oplossingen. Daarnaast kun je veel vragen over hoe er gecoached wordt.
Het idee dat C-vliegers de volgende dag komen kijken bij de B-vliegers en vice versa is volgens mij een illusie. Dit gebeurd gewoon niet.
Als ik moet kiezen tussen (I) een minder volle dag en meer vluchten doen door B en C te scheiden of (II) B en C bij elkaar houden zodat je bij elkaar kunt kijken, maar dan een overvolle dag en maar twee vluchten, dan kies ik voor I.
of je nu 2 of 3 vluchten doet op een dag, een wedstrijd is om je kunnen te laten zien aan een jury.
Wie een wedstrijd gebruikt als training is verkeerd bezig.