F3A B/C wedstrijden 2009

Officieel mag dat geloof ik niet.. maar je kunt natuurlijk altijd de kist op die dag aan elkaar verkopen voor het symbolische bedrag van 1 euro.

Nou ja, het wordt een probleem als Robino dan weigert Nando z'n kist terug te verkopen.. 1 euro voor een vliegklare Angel S50 zou dan ook wel een spotprijsje zijn :P

Nou, het zal zondag waarschijnlijk een volle bak gaan worden in Oss (o.a. door een aantal mensen die zich niet hebben ingevlogen in de F3A) maar dat mag de pret niet drukken. Hoop alleen dat we wel 3 rondes kunnen vliegen desondanks.

Vandaag of morgen ff het nieuwe landingsgestel en wielkappen onder de Evolution monteren, zodat ie weer helemaal voor elkaar is in Oss:D

Ze waren al besteld en betaald, nu staan ze op reserved.. dus zullen idd ergens in de loop van volgende week wel komen. Voor mij geen probleem, lipo's vliegen niet zonder dat er een kist omheen zit, naar het schijnt :)

Nou, het zal zondag waarschijnlijk een volle bak gaan worden in Oss (o.a. door een aantal mensen die zich niet hebben ingevlogen in de F3A) maar dat mag de pret niet drukken. Hoop alleen dat we wel 3 rondes kunnen vliegen desondanks.

:D

Zou het wellicht een idee zijn, gezien het feit dat de groepen zo groot zijn, de B en C gescheiden te vliegen? Hiermee zou je dan bijv. 's ochtends de C vliegen (3x) en 's middags de B (3x). Anders is het wel een heel lange dag voor 3x 6minuten vliegen.
De liefhebbers blijven natuurlijk de hele dag! :-)

Volkert

Het punt is dat je juryleden moet hebben, en dat je daarvan niet kunt verlangen dat ze 75 vluchten lang jureren (25 * 3 vluchten).

Dus wordt het waarschijnlijk de ene wedstrijd 2xB 3xC vluchten, en de andere wedstrijd 3xB en 2xC.. etc..

Op zich vind ik het idee om dan bv. 's ochtends de C te doen en 's middags de B, helemaal geen raar idee, ook niet als er niet zoveel deelnemers zouden zijn. Dat zou je eens kunnen inbrengen bij de subcommissie!

Bij f3p hoorde ik het ook al, maar ik denk dat dat juist meer tijd kost, 2X inschrijven, breefing, ook meer werk voor de organisatie die het al zo druk heeft.
En daarnaast, 3X6minuuten, indoor wacht je je hele dag (9tot5/6 +2 uur reistijd heen en terug) voor 3X2 minuten (of 6X2 als je ook AM doet) dat is kunstvlucht wedstrijd vliegen, saai voor toeschouwers en veel wachten.
En om de een of andere reden is het toch heel leuk. :???:

Tsja ik zou voorinschrijving en betaling gewoon verplicht maken. Dat scheelt op wedstrijddagen ook weer tijd, wat ten goede komt van de wedstrijd zelf.

Back