F3K & Mini Wintersessie Maldens Vlak

Hallo,

Zondag j.l. heeft me iemand gevraagd waar kunsstof schroeven met verzonken kop in M4 te krijgen zijn.
(om de vleugel op je rompje te schroeven; de Aspirin gebruikt deze maat bijvoorbeeld)
Ik meen het was Goswijn T. Deze maat schroeven kan ik bestellen voor diegene die belangstelling hebben.
Een zakje met 50 stuks M4 x 30 in de kwaliteit Polyamid 6.6 kost €4.50.

Arno

Noteer mij maar voor een zakje.
50 is wel veel maar gelukkig heb ik veel collega vliegers die me er wel vanaf helpen.

arno888 zei:
Hallo,

Zondag j.l. heeft me iemand gevraagd waar kunsstof schroeven met verzonken kop in M4 te krijgen zijn.
(om de vleugel op je rompje te schroeven; de Aspirin gebruikt deze maat bijvoorbeeld)
Ik meen het was Goswijn T. Deze maat schroeven kan ik bestellen voor diegene die belangstelling hebben.
Een zakje met 50 stuks M4 x 30 in de kwaliteit Polyamid 6.6 kost €4.50.

Arno

Ik niet op zondag maar nu wel

Loet

jammer dat ik niet kon. Volgende keer beter. klinkt in het verslag alsof het erg gezellig was. mooie lokatie ook.

Ik wil binnenkort wel een keertje een demo gaan geven in zoetermeer. Daar zijn ze in ieder geval goed geinteresseerd voor het NK :). Als iemand zin/tijd heeft om mee te gaan?

Komen er nog kleine meetings in de buurt? Ik heb mijn afstudeerverslag ingeleverd en heb nu wel wat tijd. moet tot 3 april nog wel aan 2 vakken werken, maar ik hoef in ieder geval niet meer tot s'nachts aan mijn verslag te stressen.

Arno, doe mij ook maar een zakje :). handige dingen!

jongens ik heb slecht nieuws .. DLG vliegen wordt te duur voor mij

wat is namelijk het geval ...
ik ben vier keer geflist voor de snel rijden op 18 Februari
de laatste bekeuring kreeg ik vandaag binnen 11 km/h te hard op
de Oranjesingel in Nijmegen en ik had er al drie op de weg van
Rotterdam naar Vlaardingen (ook iets van 10 km/h te hard)
al met al had ik er toch bijna een Nemo van kunnen kopen

Bart :(

Beetje :offtopic:

Kijk buiten de spits altijd extra uit. Ik rijd voornamelijk in de spits (en te hard 8) ) . Al mijn bekeuringen zijn van buiten die perioden.
Dus op zondag extra uitkijken. En dan is het net zo lekker rustig :2gunfire:

Zo, nu weer :ontopic:

Back