F3K & Mini Wintersessie Maldens Vlak

Hallo,

Vandaag nog evenmet Loet wezen 'trainen' en bijkletsen op Maldens vlak.
Mooi veld! en lekker gevlogen, nog niet echt thermisch vandaag, dus de taak ook nog uitgesteld.
Jaloers dat ik er volgende week niet bij kan zijn.

De 'havenmeester' uiteindelijk eens in levende lijven getroffen en hem gesproken.

Korte trainingen met een paar vliegers hoeven niet schriftelijk te worden aangevraagd, een belletje is voldoende.
Veiligheid voorop natuurlijk en we willen daar vaker vliegen.
Ik mocht zijn telefoonnummer hier ook rondstrooien. Zodra ik het heb post ik het wel in een nieuw draadje, dan valt het wel op.

Erik.

p.s. www.nijmeegseluchtvaartclub.nl voor een actiefoto van Loet....

arno888 zei:
Hallo,

Wat we wel kunnen doen die dag, en dat is redelijk makkelijk te organiseren is een aantal "all up-last down" taken vliegen.
Het meest direkte vergelijk wat je maar kunt bedenken en lekker makkeljk te realiseren.
Of is er iemand met nog andere/betere suggesties??

Arno

Wat denk je van een laddercompetitie?. Dat je degene die 1 of 2 plaatsen boven je staat mag uitdagen voor een direct duel.
Wat we nodig hebben is een bord met naamkaartjes die we aan het begin van de dag gewoon op aankomsttijdstip ophangen en dan kunnen we beginnen. Kom je later dan begin je lager op de ladder.

Wat denk je van een laddercompetitie?. Dat je degene die 1 of 2 plaatsen boven je staat mag uitdagen voor een direct duel.
Wat we nodig hebben is een bord met naamkaartjes die we aan het begin van de dag gewoon op aankomsttijdstip ophangen en dan kunnen we beginnen. Kom je later dan begin je lager op de ladder

Hi Loet,

Lijkt me een hardstikke leuk plan. Maar ff ter verduidelijking; wanneer je iemand uitdaagt die 1 of 2 plaatsen voor je staat en je wint dan, betekent dat dan verruilen van plaats op de ladder ?

Laten we ff afwachten tot vrijdag. Misschien komen er nog meer van zulke "geniale "suggesties...........

En voor jullie aller info; voor wat betreft het weer zondag ga ik sterk te werk op de vlgd. info: http://www.windfinder.com/forecast/volkel
Nu ziet het nog redelijk goed uit maar bij 16 of meer knots wind gedurende de dag (dat is een pak 'm beet 8 meter/sec.) wil ik de sessie een week verplaatsen..........

Arno

Hoi Arno,

kijk je alleen naar de windsnelheid? Of neem je de verwachtte hoeveelheid neerslag ook mee in je beslissing?

(ik hoop zó dat het een week wordt uitgesteld, want dan kan ik ook meevliegen... :? :lol: )

Greetz,
Jurgen

Hallo,

De voor morgen geplande meeting wordt bij deze afgelast en veplaatst naar 18 februari !

De situatie betreffende de weersomstigheden is momenteel van dien aard dat een leuke vliegdag,
wat uiteindelijk de bedoeling was/is, morgen niet te realiseren is.
Het is niet alleen de wind maar ook de grote kans op plensbuien, waardoor ik heb besloten
onze wintermeeting te verplaatsen.

Hopelijk hebben we volgend weekend meer geluk en zijn de weergoden ons dan beter gezind................

Arno

Da's hardstikke jammer Theo.....................................

Het weer is jammer genoeg niet in te plannen, maar wie weet.................

Wanneer we volgende week weer shit-weer hebben (excusé moi voor dit taalgebruik)
hebben we nog één kans op 25 feb. Kan je dan wel ????

Arno

hoi arno

de 18 kunnen rob en ik ook niet :cry:

dus melden wij ons ook even af
maar komt er nog een keer een andere datum ,zijn we zeker van de partij

groeten rob en arnold :D

Jammer... maar als het morgen een beetje gaat lijken op vandaag is het een logische beslissing.
De 18de staat in de agenda. De 25-ste kan eventueel ook.

Frans

hé jongens...................

Jullie gaan me toch niet wijsmaken dat jullie niet kunnen vanwege het karneval volgend weekend................................
Voel me nou een beetje l.... als zuiderling :):):)

heey leuk idee

ik wou van daag wel even komen kijken....

volgende week wil ik ook wel komen :)
alleen denk ik dat ik dan ook ga vliegen.. kan ik me nog aan melden ?

mijn kanaal is 58 40 mhz..

MVG MARK

Jammer dat het niet door ging :( maarja het weer hebben we niet in de hand.

Volgende week kan ik helaas niet dus bij deze als het volgende week doorgaat meld ik mij af.

Groeten martijn

m6 zei:
heey leuk idee

ik wou van daag wel even komen kijken....

volgende week wil ik ook wel komen :)
alleen denk ik dat ik dan ook ga vliegen.. kan ik me nog aan melden ?

mijn kanaal is 58 40 mhz..

MVG MARK

Iedereen is welkom Mark (met of zonder vooraf aanmelding)

Arno

Back