Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
crins zei:Hallo,
Aanstaande zondag laat ik carnaval ook graag passeren zonder mij.
40 Mhz, kanaal 51.
En mag ik de vrije vlucht jeugd-chuck-bende van de NLC ook meenemen?
CLASS F3K - HAND LAUNCH R.C.-GLIDERS (PROVISIONAL)
5K.1 General
A multitasking contest where RC gliders must be hand-launched and accomplish specific tasks. The contest should consist of at least five rounds. The organiser must provide a sufficient number of timekeepers in order to allow enough simultaneous flights at all time. In principle, each competitor is allowed one helper who should not become physically involved in the flight. Handicapped persons may ask for assistance at launching and retrieving (catching) their modelaircraft. During a competition with only .............
crins zei:Haha,
mogen we nu allemaal in de rij gaan staan om te 'helpen'?
Dan is het handig als je de modellen ook meteen linkshandig maakt....
Tot morgen allemaal
Handicapped persons may ask for assistance at launching and retrieving (catching) their modelaircraft. During a competition with only .............
Alex Hoekstra zei:Is doping (pijnstillers) toegestaan zondag?
Ik ben stevig door mijn rug gegaan gisterenmaar wil het toch niet missen
arno888 zei:En eigenlijk ben ik best wel nieuwsgierig hoe een kistje van 235gram zich laat gooien
Arno
Alex Hoekstra zei:arno888 zei:En eigenlijk ben ik best wel nieuwsgierig hoe een kistje van 235gram zich laat gooien
Arno
Erg hoog![]()
Theo zei:De weersvoorspellingen voor morgen zijn echt goed! Zelfs voor het noorden. Baal er echt van dat ik er niet bij kan zijn :evil: :evil: :evil: Had nog wel wat hulp kunnen gebruiken bij het trimmen van de Turbo en ben natuurlijk ook reuze nieuwsgierig naar jullie verrichtingen.
Ik zal het morgenavond wel druk krijgen met het verwerken van de score's. :lol: :lol:
Gelukkig kan ik zelf wel vliegen, zolang ik maar binnen 1 uur op het werk kan zijn.
arno888 zei:Heb jij een kanaal/uitgang vrij op je ontvanger?
Kunnen we mijn Ram 2 Alti in je kistje leggen en eens kijken hoe hoog, hoog is![]()
Theo zei:Helaas helaas. Ik had van alles geregeld voor om afgelopen weekend vrij te zijn. Dit had wel als gevolg dat ik dan deze week moest werken.
Aai, hadden we het maar zo gelaten dan was er niets aan de hand geweest, maarja het weer heb je niet in de hand.
arno888 zei:Heb jij een kanaal/uitgang vrij op je ontvanger?
Kunnen we mijn Ram 2 Alti in je kistje leggen en eens kijken hoe hoog, hoog is![]()