Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niet een keer.En dan nog dit: Hoe vaak heeft wubbe een vlucht wel goedgekeurd dan???
Ja gaan we ook alles volgens de regels doen , eens kijken of er dan nog een top 5 van nederland is......
Waarom ben je boos?De groeten, een boze collega dlg-er
Waarom ben je boos?
Inderdaad Loet, dit was de reden om deze discussie te starten, naar mijn idee zit er hier een hiaat in de regels.Om te beginnen:
F3K is een nog jonge sport en het reglement heeft de nodige hiaten. Dat zal in de komende jaren glad gestreken worden nu het ook een echte WK-status heeft gekregen. Het is zo dat we de hiaten nog niet allemaal kennen maar ik verzeker je dat naar aanleiding van het komende WK het reglement aangepast zal worden.
100 punten op de eindscore is in de meeste gevallen een veel zwaardere straf dan een buitenlanding. In mijn geval zou een buitenlanding me slechts 10 punten gekost hebben op de eindscore simpel omdat de buitenlanding dan de streper word en de eerst volgende score die nu een streper is zou dan gaan meetellen.
verder moet je je realizeren dat je door je eigen schuld in deze problemen bent terecht gekomen.
Iemand aanvliegen moet je altijd voorkomen maar je bent door eigen fouten in de problemen gekomen en dus moet je niet de regelementen proberen te veranderen om je eigen tekortkomingen goed te maken.
Deze discussie gaat de verkeerde kant op. De discussie van het voorkomen van een buitenlanding door dan maar aan te vliegen mogen/moeten we voortzetten maar even niet via dit medium.
Via mail, forums, twitter en al die andere onpersoonlijke communicatie worden snel dingen verkeerd begrepen, bedoeld, en opgevat. De mug en de olifant, de storm en het glas water en noem maar op.
Ik wil iedereen voorstellen zijn mening even te bewaren en te overdenken en dan eventueel in het gezellige Elburg er onder het genot van een drankje er nog eens over te hebben.
We komen er dan ongetwijfeld wel uit.
Alex,Jaap,Dennis,
dus moet je niet de regelementen proberen te veranderen om je eigen tekortkomingen goed te maken.
Tekortkomingen (een lekker zwaar woord) Loet
Loet, Alex, Bas en de andere toppers, blijf vliegen zoals jullie vliegen, jullie zijn voorbeelden voor ons.
geloof me... loet wil je niet als voorbeeld!
die kerel loopt van maart tot november in een mini short!
al vriest het stenen uit de grond...
voila, met wat plagerijen maak ik duidelijk dat we collegas zijn... geen concurrenten!
ook al nemen we deel in 1zelfde wedstrijd.