F5J wedstrijd 27 april 2013

Met de epsilon xl zou kunnen,maar vindt hem iets te zwaar wil toch wat lichters.
Wil low budget gaan proberen,iemand nog tips

bouw zo'n low budget ding uit balsa in de zelfde lijn als het toestel int begin van arjans filmpje.
je kan het simpel houden.
kijk een keertje naar de kistjes van hollëin en bouw in die stijl iets met rolroertjes.
ribbetjes over een carbon buisje, en staartboom van een visstok ofzo... en je bent aant zweven.

Afgelopen zaterdag mijn eerste F5J wedstrijd gevlogen. Voor mij was het een eerste kennismaking. En een prettige kennismaking. Leuke dag in een goede sfeer, een beetje vergelijkbaar met regionale zweefwedstrijden bij mij in de buurt.

De vliegers zijn behulpzaam, iets wat ik ook wel nodig had maar vooruit. M'n klokkers Frans en Terence waren goede coaches. Dat ik laatste geworden bent betekend alleen dat er een hoop vooruitgang te boeken is.:p Met de door Adrie geregelde logger kan ik mooi gaan oefenen.

Dank aan allen die er een mooie dag van gemaakt hebben. Op naar de volgende.

Evert

bouw zo'n low budget ding uit balsa in de zelfde lijn als het toestel int begin van arjans filmpje.
je kan het simpel houden.
kijk een keertje naar de kistjes van hollëin en bouw in die stijl iets met rolroertjes.
ribbetjes over een carbon buisje, en staartboom van een visstok ofzo... en je bent aant zweven.

Volgens mij bedoel je met dat ding uit balsa ... de Climaxx van Höllein, prima kist om met F5J vreselijk veel lol te hebben!

Groet,

Jacob Bos

Back