Zo, tussen al het tuin gewoel toch mezelf even een weekend prutsen met geduld gegund.
Geduld was meer verplicht ivm droogtijden van verf of lijm.
Waar een oud bakje van de chinees toch handig voor is. zonder en een met plaatje en klein geknutsel.
Pijpje naast al het geel toch even anders gemaakt, mooi mat zwart is niet lelijk. Op de pijp moeten nog wat kleine dingen gezet worden maar die komen nog. Zit me nog met wat ideeen.
Lier achter met kist er ook maar opgezet Oude accu's zijn nog best handig als gewichtjes.
Zoals te zien is op de foto met pijp is de bovenkant nog open.
Ben aan de twijfel iets dicht maken met plaatje en diverse pijpjes erin, of toch terug zoals het ooit was toen ik hem kreeg.
Zal me dan een nieuw radar moeten maken die erop zat pronkt nu op een ander bootje.
Maar heb ook nog deze optie voor op het stuurhuis, en dan met het pijpen idee.
En dan de bolders ben niet zo gek op hoe het orgineel is, maar het heeft wel wat.
Zal de de old fasion modellen wel wat moeten fiksen het hout is echt op, gaat richting pulp zeg maar.
Of voor de moderne variant, moet nog wel even kijken voor de juiste schaal maar had ernog 1 liggen voor het idee.
Links is dus oud model.
Gooi het idee der maar in of leuke ideen, die zijn ook welkom mits niet te lastig.