Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kijk Henk dat is de info die ik net nodig had, dank jewelJe zit niet om een handje vol extra zweef seconden verlegen (en ik ook niet)
Maak zowel de vleugel als het stabilo profiel maar helemaal vlak van onder...heb ik ook.
Ja Ton het loopt uit de hand, we moeten ech zaterdag even bij praten, want er spookt ook nog een A1 door mijn hoofd.hahahaha geweldig, Jan gaat weer als een raket van start mooi stabilo gaat dat worden
Snap het Jan dat ziet er niet best uit maar moet helaas een weekje doorschuiven , kan helaas zaterdag geen spreekuur houden.Ja Ton het loopt uit de hand, we moeten ech zaterdag even bij praten, want er spookt ook nog een A1 door mijn hoofd.
Wat is het heerlijk een powerkist van tekening te bouwen, en wat mooi die ouwe bouwwijze.
Het stabilo is klaar ik ben intussen aan de romp begonnen.
Henk ik weet even niet wat ik met het stuurvlakje aan moet hou je de als op tekening, of maak je hem wat groter, en hoe stuur je het stabilo aan, kan je zaterdag wat uitleg geven.
O ja ik heb de smaak te pakken wat betreft FF ik ook de Aiglet classic A1 bouwen, dus ik heb nog een DT timer nodig
Bekijk bijlage 430767
De Aiglet A1 van Aeromodeller Plan Service staat ook hoog op mijn prioriteitenlijst. Mijn allereerste kennismaking met de modelbouw in 1967. Laat wat van de bouw zien s.v.p.