@Marcus Botanicus Thank you Marcus. This is supposed to be one of the most modern kits so it should be very interesting how to see how the Russians do it!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wacht maar tot de fluit komt...Eindelik es geen kolderstok.....
Ja voor wie niet, prachtig schip. Lijkt ook hoger dan de 7PGee vir my die Brederode!!! Dit is nou my droomschip.
Dat is ook mijn droomschip, lekker hoog en slank. Maar je maak me wel heel erg nieuwsgierig naar de fluit, ik kan niet meer wachten!@*Hans* Gee vir my die Brederode!!! Dit is nou my droomschip. Anders dwing jy om wrachtag n Ingelse fregat te bouw.
Daar het ek nou jou vir alle tekeninge gegee en hoe die Spiegel lyk. Begin teken ! Bestelling #1
Bekijk bijlage 394684
Bekijk bijlage 394685
Bekijk bijlage 394686
Heinrich
I don't see that one (yet)@Montgomery Hello Monty. I also thought so - but as you will see in the next post, someone didn't agree with us!![]()
@*Hans* Gee vir my die Brederode!!! Dit is nou my droomschip. Anders dwing jy om wrachtag n Ingelse fregat te bouw.
Daar het ek nou jou vir alle tekeninge gegee en hoe die Spiegel lyk. Begin teken ! Bestelling #1