FastLane Monster Rustler

Nice! Dat ding is echt bruut, vandaag nog een e-revo zien rijden met die set en da's niet normaal meer, laat staan dat je dat in een Rustler stopt :D.

Het word of alleen de regalaar of de combo, ben met iemand van MP bezig die een set had aangeboden.... we wachten af!

Volgens mij heb jij het nederlands record in handen wat betreft een stock traxxas rustler??

Als jou wagen gereed is en de mijne moeten we een keer een officiele speedrundag organiseren!:yes:Misschien krijg ik zelfs Peet (Summit) zover:rolleyes:

Als jou wagen gereed is en de mijne moeten we een keer een officiele speedrundag organiseren!:yes:Misschien krijg ik zelfs Peet (Summit) zover:rolleyes:

:rolleyes: :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

Als ik zie in welk tempo jullie de boel aan bonken rijden, maak ik zelfs nog een kansje om de snelste te zijn ;)

MVG Peet :twisted:

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb jij het nederlands record in handen wat betreft een stock traxxas rustler??

Lol, het lijkt me sterk dat nog nooit iemand sneller is gegaan maar het klinkt wel leuk :cool:

Ik ga denk ik ook zo'n bouwverslag beginnen over mijn 'no limits' speed run rustler, alleen nu nog ff een naampje verzinnen voor dat project, nog suggesties? :D

Lol, het lijkt me sterk dat nog nooit iemand sneller is gegaan maar het klinkt wel leuk :cool:

Ik ga denk ik ook zo'n bouwverslag beginnen over mijn 'no limits' speed run rustler, alleen nu nog ff een naampje verzinnen voor dat project, nog suggesties? :D

1 record heb je zeker weten in handen: Meeste rollers verkopen als particulier hahahaha

Project 160? ik zou het niet weten.

Ik heb alleen de mamba monster regelaar besteld nieuw, de man van wie ik wilde kopen is een oplichter jammer genoeg... waar google niet goed voor is.

Ik heb er tevens melding van gemaakt.

de mamba monster esc is binnen, morgen na mijn werk eff bij pk racing langs voor het nodige soldeerwerk....

en van de week weer testen, de vxl motor mag 4s hebben..... word vervolgd..... :-)

de mamba monster esc is binnen, morgen na mijn werk eff bij pk racing langs voor het nodige soldeerwerk....

en van de week weer testen, de vxl motor mag 4s hebben..... word vervolgd..... :-)

hmmm... jammer dat ik m'n 4.5T novak motor verkocht heb... 5000kv en mog ook op 4s lipo. (plus dat 't een 550 motor was, dus ook nog eens redelijk zwaar te vertanden. :shock: )

ben wel benieuwt. maar, doe je 't soldeerwerk niet zelf?

hmmm... jammer dat ik m'n 4.5T novak motor verkocht heb... 5000kv en mog ook op 4s lipo. (plus dat 't een 550 motor was, dus ook nog eens redelijk zwaar te vertanden. :shock: )

ben wel benieuwt. maar, doe je 't soldeerwerk niet zelf?

Een snelle rustler bouwen lukt wel, maar solderen met de spullen die ik heb lukt niet echt....

zal eens kijken hoeveel de vxl kan hebben....arme motor :-)

met de mamba monster esc zojuist weer 87.3 kmh gehaalt, dus we kunnen weer verder optimaliseren, morgen een paar foto's

Hierbij weer de beloofde foto's:

20110630_002.jpg

Hij is erg groot :D word ook helemaal niet warm in combo met een velineon motor. Instelmogelijkheden zijn echt bruut op het ding, er zit zelfs een soort van tractioncontrol op... Castle-link word nu tegenwoordig bij V.3 er gratis bijgeleverd.

20110629_001.jpg

20110630_001.jpg

De voorspoiler is verbeterd, meer naar voren gekanteld en bredere zijvinnen er op gezet, deze spoiler houd de wagen verlopig erg goed op de weg, al heb ik nog geen echt indrukwekkende snelheden gereden....to be continued.....

20110629_004.jpg

20110630_003.jpg

20110630_004.jpg

volgende maand ga ik op 4s een eerste echte poging wagen om de 100 km/h te breken, dat is met deze Rustler een stuk moeilijker dan een stock variant. Daarnaast zoek ik nog steeds een 2200 kv monster motor, dan word het een stukje makkelijker:D

Gr Steve

je kan ook de ezrun 4065 2700kv motor nemen:). die heb ik ook en snelheden zijn belachelijk. op 4s met 23/50 gearing haaldde ik de 147kmh. maar momenteel is me esc kapot dus kan ik niet filmen. (replacement is onderweg:D). maar met de mamba kan je natuurlijk ook enorme snelheden halen. maar die motor is wel gelijk weer 5x zo duur..

je kan ook de ezrun 4065 2700kv motor nemen:). die heb ik ook en snelheden zijn belachelijk. op 4s met 23/50 gearing haaldde ik de 147kmh. maar momenteel is me esc kapot dus kan ik niet filmen. (replacement is onderweg:D). maar met de mamba kan je natuurlijk ook enorme snelheden halen. maar die motor is wel gelijk weer 5x zo duur..

Met een VXL op 4s kan je 83 mph, in de tussentijd spaar ik gewoon voor de mm 2200kv motor.

Toch bedankt voor de tip, maar ik ga gelijk voor de droomcombo in mijn ogen dan he;)

Ben er tevens achter dat mijn 3s accu al een behoorlijk ruig leven achter de rug heeft, dus volgend maand een 2e 2s 5800 mah 35c accu halen en de vxl motor op zijn donder geven. Hopenlijk blaas ik mijn anacondas niet op.....:vamp:

Back