A.S. woensdag Mamba Monsterset 2200 KV Ophalen...![]()
Nice! Dat ding is echt bruut, vandaag nog een e-revo zien rijden met die set en da's niet normaal meer, laat staan dat je dat in een Rustler stopt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
A.S. woensdag Mamba Monsterset 2200 KV Ophalen...![]()
Nice! Dat ding is echt bruut, vandaag nog een e-revo zien rijden met die set en da's niet normaal meer, laat staan dat je dat in een Rustler stopt.
Als jou wagen gereed is en de mijne moeten we een keer een officiele speedrundag organiseren!Misschien krijg ik zelfs Peet (Summit) zover
![]()
mag ik vragen hoe je de rustler met die motor met alle 4 zijn wieletjes aan de grond houdt. Wordt echt insane met die motorA.S. woensdag Mamba Monsterset 2200 KV Ophalen...![]()
Volgens mij heb jij het nederlands record in handen wat betreft een stock traxxas rustler??
Als jou wagen gereed is en de mijne moeten we een keer een officiele speedrundag organiseren!Misschien krijg ik zelfs Peet (Summit) zover
![]()
Lol, het lijkt me sterk dat nog nooit iemand sneller is gegaan maar het klinkt wel leuk
Ik ga denk ik ook zo'n bouwverslag beginnen over mijn 'no limits' speed run rustler, alleen nu nog ff een naampje verzinnen voor dat project, nog suggesties?![]()
Ik heb alleen de mamba monster regelaar besteld nieuw, de man van wie ik wilde kopen is een oplichter jammer genoeg... waar google niet goed voor is.
Ik heb er tevens melding van gemaakt.
Hmm, ziet hij hier ook op het forum of is het zo'n markplaats knakker?
marktplaatsoplichter, veel grotere looser kun je niet worden....
Misschien hier even z'n naam neer plempen.....weet ik het iig ook , ben nl. ook op zoek naar een MM...via pb mag ook natuurlijk.
Steve
Ik zal eens in mijn "archief" duiken voor je regelaar
MVG Peet
de mamba monster esc is binnen, morgen na mijn werk eff bij pk racing langs voor het nodige soldeerwerk....
en van de week weer testen, de vxl motor mag 4s hebben..... word vervolgd.....![]()
hmmm... jammer dat ik m'n 4.5T novak motor verkocht heb... 5000kv en mog ook op 4s lipo. (plus dat 't een 550 motor was, dus ook nog eens redelijk zwaar te vertanden. :shock: )
ben wel benieuwt. maar, doe je 't soldeerwerk niet zelf?
je kan ook de ezrun 4065 2700kv motor nemen. die heb ik ook en snelheden zijn belachelijk. op 4s met 23/50 gearing haaldde ik de 147kmh. maar momenteel is me esc kapot dus kan ik niet filmen. (replacement is onderweg
). maar met de mamba kan je natuurlijk ook enorme snelheden halen. maar die motor is wel gelijk weer 5x zo duur..