FastLane Monster Rustler

De motor is er ook! :rolleyes: En even gemonteerd voor wat foto's, de kabels moeten verlengd worden, dus testritjes moeten nog even wachten.

Ook moet ik nu echt betere lijpo's en banden gaan regelen.

Dus die 160 gaat nog wel even duren, wel zal ik zeer binnenkort eff wat actievideo's maken.

De foto's:

20110704_005-1.jpg

voor

20110709_001.jpg

Na:D "iets" groter heb de veren links ook iets meer aangespannen.

20110709_004.jpg

20110709_002.jpg

20110709_005.jpg

nog wat chassisfoto's met velineonmotor:

20110708_006.jpg

20110708_007.jpg

20110708_004.jpg

20110708_005.jpg

20110708_001.jpg

To be continued...

Steve

Schroef de banden onder Toby's slash en na 10 min. zijn ze in ieder geval niet meer wit :cool:

Wat doe je trouwens moeilijk , de banden zijn toch zwart ;)

Over slijmen gesproken , je kunt ook 5 euro investeren in een bos bloemen , meestal is het de investering waard . ( :rolleyes: alhoewel Char kennende :rolleyes: :snipersmile: )

MVG Peet

Laatst bewerkt:
Zondag was het goed rijweer....

Met jouw toestemming Steve (?) ... or else :snipersmile:me :)

Wat was je top nou op die run?

Laatst bewerkt door een moderator:
Damn, als dat ding wel de sloot in was geschoten was dat mooi balen geweest, phew ;)

Met jouw toestemming steve (?) ... or else :snipersmile:me :)

[URL="
- ‪Street rustler VXL meth Mamba Monster ESC and Bandit kap‬‏[/URL]

[youtube][URL="
[/URL][/youtube]

Met jouw toestemming Steve (?) ... or else :snipersmile:me :)

Wat was je top nou op die run?

Niet zo heel hoog kon niet harder dan 83 km/h . En idd hij lag boven de sloot, het enige wat dat ding droog hield was hoog gras wat platgeslagen was.......

Was wel erg leuk fun uurtje.:D
Morgen tandwielen halen voor de Monster motor:vamp:

Daar zit een mooie snelheid in! Alleen remmen doet hij nog niet echt of wel?:p

Nope, wat je er ook aan veranderd, het blijft een Rustler:D:D

Probleem was, na het draaien stond hij ineens achteruit, als je dan de rem er nog vol op heb staan......Laten we het er op houden dat de "bestuurder" niet helemaal goed zat.....:D En dit was pas 3S, binnenkort op 6S...

Dit was gewoon lomp raggen, dus de custom voorspoiler heb ik gespaard die dag, heb nog een botsing gehad met een Tamiya, gelukkig met RPM bumper.

Die RPM bumper kan heel wat hebben, ben een keer met een vaartje of 50 vol tegen een stuk beton aangereden en er was gewoon niets aan de hand :rolleyes:.

De motor zit er nu op, PKracing heeft de motordraden weer verlengd voor me.
36 spur en 24 pinion mod1 gearing zit er op.

De FLM motorguard past niet meer met de 2200kv, Die ik heb er een "tandwielguard" van gemaakt.
Ook heb ik de standaart gearcover gedremeld, nu ga ik er nog een aanschaffen om een kapje te maken die over de pinion heen valt, ik vind het maar niks dat die tandwielen niet afgesloten zijn.

20110713_001.jpg

20110713_002.jpg

20110713_003.jpg

De wagen is vies ja, moet nog poetsen :-)

De rpm gearcover en 48dp tandwielen bewaar ik voor als ik met de velineonmotor rijd, die zal van tijd tot tijd gemonteerd zijn.

Het zal even duren voor er weer update's zijn, en als die er zijn zal het voorlopig op 4S zijn, wanneer mijn portomonee op adem is komen de leuke filmpjes!

Gr Steve

Laatst bewerkt:
Lijkt wel bijna dat je dubbele veren achter hebt.
Ik kan het misschien gemist hebben, maar heb je daar misschien duidelijk foto's van?
Lijkt me dat op hoge snelheden die wel goed op elkaar af gesteld moeten zijn. (oftewel zelfde lengte en weerstand).

Het lijkt er van hier uit er ook op dat je de voorste net iets 'strakker' hebt staan.
Dat kan mogelijk lijden tot het draaien van je A armen. Beter zelfde weerstand en lengte aan houden.
(Anders 'drukt' de ene veer harder dan de andere.)

Laatst bewerkt:
De mambamonster motor is heavy, daarom alvast een kleine aanpassing om al het gewicht te kunnen dragen.

Mijn achterveren stonden al maximaal opgespannen, de achterste veren zijn eigenlijk achterschokbrekers met voor veren, puur om straks de 2 lipo´s en mamba monster te dragen en toch een goede wegligging te bieden.

De volledige set up is nu voorkant, lrp s10 voorschokbrekers en veren met boutjes aan de binnenkant voor verlaging.

En achter voorschokbrekers met achterveren en verlaging, en achterschokbrekers met voorveren zonder verlaging.... ja ik snap het nog, hopenlijkk jullie ook:D:D:D

Ik hen nu dus een Rustler, Badit, Slash, Emaxx.

De wagen weegt nu ongeveer 2.2 kilo zonder lipo´s, das maar 0.5 kilo zwaarder dan een stock rustler. (peet je weegschaal klopt niet!:-))

aan de post hierboven.

Ja ik zag net de fotos een paar posts eerder.
Voel me nu wel een beetje dom hoor. :p
Het was me in die eerdere foto's niet eens opgevallen. (van de dubbel achterveren)

Maar nog steeds een hele mooie Rustler.
Je zou 'm een Flustler moeten noemen met al dat FLM spul.

Back