FENDT 309 LSA 1:8

afgelopen maandag de voorvelgen gemaakt uit rond aluminium 80 mm
de achtervelgen ga ik a.s. donderdag draaien (rond 120 mm)

electronisch regelaar er in gezet en gisteravond heeft hij gereden op de voorwielen (achter stond hij op een bokje)
volgende week weer meer foto's

100_5369.jpg

100_5372.jpg

groetjes arjan

Jaja heel fraaie trekker...:worship:

Een idee mss, dit kwam ik laatst tegen, een cardan van aluminium en kogellagers!

Na al die tijd zit er eindelijk leven in, zal wel een goed gevoel geven nu die rijdt.

nee nog even niets gedaan (te koud in mijn schuur)
maar als het weer iets warmer is dan gaan we er weer voor

gister avond wel even door de sneeuw heen geweest met de trekker (lachen!!!!!)

mooi project van mecano ziet er goed uit zore !!

groetjes arjan

ja maar nou zijn het er toch meer dan twee? Wat voor zender gebruik je dus om meer dan twee servo's aan te sturen? Die kan ik namelijk nergens vinden.

groeten

@Daanos, het zou kunnen dat de tracktor naast rijden en sturen ook andere functie heeft als bv schakelen van versnellingen. Ik geloof alleen niet dat Arjan meer als zijn 2 kanaals zender heeft gebruikt want alleen rijden en sturen zie ik in het filmpje.

hallo,
hier het verlossende andwoord: er zit nu een robbe attack 2 kanaals zender in (alleen om te rijden en te sturen)
er komt een robbe f 14 zender in
hier mee kan ik dan ook schakelen en de hefinrichting aansturen en nog een paar functie's

dus de ontvanger die hier in het dak zit is er maar tijdelijk alleen om even te kunnen rijden

ik heb er vorrige maand nog een messing diff. achter in gezet de orginele robbe diff. draaide ik in 88 stukjes nu is het loopwerk achter niet meer stuk te krijgen (het was even zoeken maar in duitsland had ik het diff. gevonden)http://www.der-getriebedoktor.de/shop2/

groetjes arjan

Laatst bewerkt:
Back