Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Daanos, het zou kunnen dat de tracktor naast rijden en sturen ook andere functie heeft als bv schakelen van versnellingen. Ik geloof alleen niet dat Arjan meer als zijn 2 kanaals zender heeft gebruikt want alleen rijden en sturen zie ik in het filmpje.
hallo,
hier het verlossende andwoord: er zit nu een robbe attack 2 kanaals zender in (alleen om te rijden en te sturen)
er komt een robbe f 14 zender in
hier mee kan ik dan ook schakelen en de hefinrichting aansturen en nog een paar functie's
dus de ontvanger die hier in het dak zit is er maar tijdelijk alleen om even te kunnen rijden
ik heb er vorrige maand nog een messing diff. achter in gezet de orginele robbe diff. draaide ik in 88 stukjes nu is het loopwerk achter niet meer stuk te krijgen (het was even zoeken maar in duitsland had ik het diff. gevonden)http://www.der-getriebedoktor.de/shop2/