Flexacopter ---The Making Of---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vliegtijd is nu om en nabij 10 min met de nieuwe Xoar 13x6.5 props met zowel de 4S 10.000mAh alsook met de 5S 8.000mAh, zelf geef ik wel de voorkeur aan de 5S lipo's omdat dan de stromen duidelijk lager zijn.

Heb trouwens van een klant begrepen dat 2 stuks 5S 4400mAh lipo's ook passen, dus totaal 5S 8800mAh wat zo'n 1a2 min winst zou moeten geven tov een 5S 8000mAh pack.

Met een videocopter gebruik je nooit het volle vermogen, dus inplaats van een afstelling voor vol vermogen stel je hem af op een hoog rendement.

Prachtige beelden Holco:worship::thumbsup:
Hoe heb je die pan gemaakt? Met een mix in de zender of met de cameramount?
Wat een prachtige machine hebben jullie daar ontwikkeld en gemaakt.
Hoop er ooit nog één te kopen.

mvg. Freddie

MX20 bevalt erg goed John, tot nu nog geen enkel probleem en ook er zuinig qua energie.

Heb een cloverleaf op de zender en dat geeft al een beter resultaat, de Iftron ontvanger zal waarschijnlijk iets aan veranderd moeten worden want daar werkt het niet.

Heb jij hem met drie of met vierblads gemaakt?

Heb zelf nog steeds geen tijd gehad om het te testen, maar mocht ik eerder weten wat er veranderd moet worden in de ontvanger dan hoor je het wel, en anders ik misschien van jou.

Je moet in ieder geval het weerstandje die zorgt dat er een spanning op de antenne komt weghalen.

Bij full-Screen de scaling off (rechts boven) voor het beste resultaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo beste followers,

Ik krijg veel vragen vwb de veranderingen in de actuele V2 versie.

We hebben bepaalde onderdelen redesigned en veranderd in PA 2200 nylon die geproduceerd worden op High-End 3D printers, dit materiaal is nagenoeg onbreekbaar en erg slijtvast en geeft ons tevens de mogelijkheid om het aantal onderdelen te verminderen, ook omdat PA 2200 een stuk lichter is als de GFK/POM onderdelen van de V1 versie zal dit een gewichts reductie geven van zo'n 10% zonder op de sterkte in te boeten, alle PA 2200 onderdelen zullen uitgevoerd worden in de kleur ROOD omdat wij vinden dat dat mooier is als het standaard wit en het ook erg mooi combineert met het zwarte carbon :D

Meer info over PA 2200 PA2200 info

De onderdelen die vervangen zijn,

POM ronde pootjes op het landings gestel
GFK wiredamper steunen
clamps op het frame plus het GFK stekker systeem
GFK stekker systeem in de armen

Nog wat renders van het nieuwe stekker systeem,

01-tube.jpg

01-plug.jpg

Groetjes,

Mario/Pieter

Status