En het komt ook nog eens bij jou vandaan 

Wat krijgen we nou ??? Er zitten dji spullen op![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat krijgen we nou ??? Er zitten dji spullen op![]()
En het komt ook nog eens bij jou vandaan![]()
De UAV liefde is helemaal over zie ik
http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-multicopters/198809-zerouav-ys-x6p.html
Ons uitgangs punt was natuurlijk niet een max efficiëntie voor een GoPro maar eerder iets als een tegenhanger voor een S800.
De 6 stuks Orbit 15-34 met de Mejzlik 15x5 props kunnen een max lift leveren van zo'n 20Kg met 6S lipo's, en met 50% throttle zit je dan nog totaal op 7,2Kg wat een realistische payload inhoud van 3Kg inclusief mount met dan zo'n 35A tijdens het hoveren.
Vandaag een testvlucht gedaan (21 min) en dat zag er allemaal prima uit met uiteraard een hele bak vermogen over![]()
Beelden vanaf de GoPro zien er ondanks de sterke wind (4/5 Bf) van vandaag erg goed uit zeker als je meeneemt dat er geen pan stabilisatie is
Wat me wel opgevallen is is dat ZeroUAV een veellll snellere GPS lock heeft en ook nauwkeuriger is als de NAZA V2 qua positie, de YS-X6P heeft ook een strakkere yaw as maar dat zou een setting kunnen zijn.
![]()
Vandaag een testvlucht gedaan (21 min) en dat zag er allemaal prima uit met uiteraard een hele bak vermogen over![]()
Kun je 20 gopro's mee nemen Mario.
Voor een 20D film.
Goed bezig hoor.
Wanneer ik geld zou hebben was ik jouw beste klant.
Ik moet het helaas doen met een flip met tarot gimbal.
@Mario
We hebben het eindelijk ook voor elkaar met een beveiligde WiFi en realtime internet op de mobiel....
Heb jij eigenlijk een idee hoe ver de WiFi reikt?
wel mooie machine en enorm lift vermogen, maar snap die gopro nog niet echtOns uitgangs punt was natuurlijk niet een max efficiëntie voor een GoPro maar eerder iets als een tegenhanger voor een S800.
De 6 stuks Orbit 15-34 met de Mejzlik 15x5 props kunnen een max lift leveren van zo'n 20Kg met 6S lipo's, en met 50% throttle zit je dan nog totaal op 7,2Kg wat een realistische payload inhoud van 3Kg inclusief mount met dan zo'n 35A tijdens het hoveren.
Beelden vanaf de GoPro zien er ondanks de sterke wind (4/5 Bf) van vandaag erg goed uit zeker als je meeneemt dat er geen pan stabilisatie is
Wat me wel opgevallen is is dat ZeroUAV een veellll snellere GPS lock heeft en ook nauwkeuriger is als de NAZA V2 qua positie, de YS-X6P heeft ook een strakkere yaw as maar dat zou een setting kunnen zijn.
![]()