Hallo,
Wie heeft er ervaringen met flight stabilisation electronica op vliegtuigen. Tot nu toe gebruikte ik een GY-401 in heading hold op het roer van mijn onwillige Me-109 bij de start. Ik zie echter steeds meer 3-assige, en acceleratiemeter uitgeruste apparaatjes te koop. Ik heb een Me-109 in 3-D stand ermee zien landen alsof een expert er mee vloog. Maar hij bleek alleen gas te minderen. Kortom, ik begin ook over zo'n vlieghulp na te denken. Maar welke dan.
Ze gaan van Eur 18,- tot Eur 900,-. Met die laatste hover je zonder handen met een vliegtuig. Dat laatste is nu niet mijn bedoeling. Maar het vermijden van start en landingscrashes bij dwars wind met lastige warbirds zou wel mooi zijn. Om nu te voorkomen dat ik dan ten onrechte als expert wordt aangezien, ben ik bereid met een kleine "L" op de stabilo te vliegen.
Het gaat me met name om ervaringen bij brandstof motoren. Dit i.v.m. de invloed van de trillingen op die gyro's.
Met vriendelijkie groeten
Eric Schumacher
Wie heeft er ervaringen met flight stabilisation electronica op vliegtuigen. Tot nu toe gebruikte ik een GY-401 in heading hold op het roer van mijn onwillige Me-109 bij de start. Ik zie echter steeds meer 3-assige, en acceleratiemeter uitgeruste apparaatjes te koop. Ik heb een Me-109 in 3-D stand ermee zien landen alsof een expert er mee vloog. Maar hij bleek alleen gas te minderen. Kortom, ik begin ook over zo'n vlieghulp na te denken. Maar welke dan.
Ze gaan van Eur 18,- tot Eur 900,-. Met die laatste hover je zonder handen met een vliegtuig. Dat laatste is nu niet mijn bedoeling. Maar het vermijden van start en landingscrashes bij dwars wind met lastige warbirds zou wel mooi zijn. Om nu te voorkomen dat ik dan ten onrechte als expert wordt aangezien, ben ik bereid met een kleine "L" op de stabilo te vliegen.
Het gaat me met name om ervaringen bij brandstof motoren. Dit i.v.m. de invloed van de trillingen op die gyro's.
Met vriendelijkie groeten
Eric Schumacher