Tja weer jammer voor de nederlandse shops , word voor hun niet meer aantrekkelijk om deze lipo's te gaan verkopen , mensen gaan ze nu weer zelf inkopen vanuit USA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi,
Kan de kongpower niet vinden op zijn site. Kan je even je link plaatsen naar de pagina met de prijs op? Kan de lipo niet vinden onder categorie newest products en ook niet met de search functie. Staat nog niet online denk ik.
welk type zou het dan moeten zijn?
Voor zover ik hier zie, kom je met enkele meetresultaten, gemeten in je heli onder andere omstandigheden. Verder is het pak zwaarder en groter, en is het iets goedkoper. Het heeft een beveiliging, maar dat heeft een goede regelaar ook, of dit kan je eventueel (als je dit echt wil er zelf op zetten).
Waarom zou ik er dan nog maar aan denken om dit te kopen, toch zeker als je over de beste performantie gaat spreken, want mensen die niet het onderste uit de kan willen kopen dan echt beter witte merken die nog eens de helft goedkoper zijn.
Als je tests wilt doen moet dat trouwens inderdaad volgens mij ook in een situatie waar de batterijen exact dezelfde test ondergaan. Wat in een vlucht volgens mij nooit het geval is. Eerder in een test situatie met dezelfde belastingen etc.
mij kan je hier alvast niet mee overtuigen
ps: Je schrijft dat "je sponser" deze verkoopt maar je zelf vrij bent om te kiezen waarmee je vliegt.
Maar in je onderschrift staat onder het lijntje van "je sponser" wel sponsered by "het bewuste merk" GOE BEZIG Fredje ;-)
Je haalt daar aan dat er witte merken zijn die beter zijn en nog eens de helft goekoper. Kan je een voorbeeld aanhalen?
Gr,
Fréderic