Fly the World

Ja, dat is 'm ook, denk ik, zij het niet meer zo toonbaar. Maar misschien op te knappen. Heb jij ' m?

Beste allemaal, De Mayfly in Old Warden komende mei is afgelast en het Fly the World event is uitgesteld tot betere tijden (hopelijk einde zomer?). Zodra er meer bekend is zal ik dat laten weten.

AeroModeller Issue 997 (June 2020):
AeroModeller.png
AeroModeller_01.png
AeroModeller_02.png
AeroModeller_03.png
AeroModeller_04.png

Ik las in het novembernummer van Aeromodeller dat Fly The World in het weekeind van 20 september op Old Warden is gestart, en dat Roger Cooper 'hoopt dat hij zijn model nog een keer op Buckminster kan vliegen voordat de motor naar Ben Kleikamp wordt verzonden voor de volgende ronde'. Er komt dus schot in.

Helaas nog niet echt , heb net Ben gesproken , de Redfin was onderweg maar is blijkbaar in de post zoekgeraakt
Zou nu wel retour onderweg zijn maar het is niet duidelijk waar die nu is en of dat gaat goedkomen.
Er is nu spraken van een nieuwe te nemen en die met wat andere spulen als twee set complete te maken en daarmee verder te gaan.
Ligt dus even stil en als ik wat hoor van Ben komt er weer een update.

Ik kan het originele onderwerp nergens meer vinden, maar in de laatste Aeromodeller staat dat de Redfin diesel momenteel in Lapland is! Ben benieuw wanneer hij in Nederland arriveert.

De nieuwe Redfin is nu in NL en wel in Den Haag bij Ben we hebben afgesproken dat we zaterdag het motortjes gaan laten vliegen bij de RedEagles te Dordt.

De andere Diesel de 1e dus is ook weer terug gevonden op ebay , werd daar te koop aangeboden en volgens zeggen was dat door iemand van de pakketdienst omdat het afleveradres niet klopte.
Beetje vreemd verhaal want alles zelfs het logboekje zat er nog bij, maar goed is gelukkig weer terecht.

Er wordt zaterdag gevlogen op OHA. Heeft toch mijn voorkeur.... Maar jij zou Ben vragen of ik de motortjes als volgende kan krijgen? Betaal ik hem de borg.

Back