Flycamone2

Nog maar eens wat filmpjes :-)
FCO2 bovenop het stabilo van mijn 4 meter ASW20, net voor zonsondergang. Ik ben niet ontevreden over het resultaat.

En wat andere camerastandpunten vanaf mijn Cirrus:

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb de FCO2 meegenomen op vakantie :-D
Het resultaat:

[URL="
- bivio 2009[/URL]

en

[URL="
- bargsunne jul 2009[/URL]

mooie dingen, hoor!
ik heb er zelf nog geen een dus heb geen flauw idee hoe het zit.
ga er voorlopig ook echt geen een kopen, ik moet eerst maar eens leren vliegen :D
maar zie je dan terwijl je vliegt (en dus opneemt) op een schermpje de opnames, of moet je na het vliegen het geheugenkaartje eruit halen en dan terugkijken op pc ofzo ?

bart

Bij de FCo2 kan je dat niet zien.
De FCo3 biedt die mogelijkheid wel. Er loopt ook een thread over de FCo3.;)

grts

niels

Hoi allemaal,

nog eens wat filmpjes van mijn kant :

Fly-inn Nistelrode :

Airshow Würselen :

Vriendelijke groeten,

Davy

mooi

Hey Mr Bean,
Leuke filmpjes
Alleen wel erg onrustig vliegtuigje als ik die filmpjes van wurselen bekijk ;) wel leuk dat in wurselen filmpje1 die beech te zien is en in Filmpje2 een mustangetje

Hey Edge,

het was in Würselen op zaterdag, toen de filmpjes gemaakt werden, ERG ERG winderig. De wind zat ook nog eens cross over het veld. Daarom dat er zoveel beweging was. De Scout weegt maar zo'n 500g denk ik, dus dan heb je erg weinig te zeggen tegen die wind.

Ik heb idd samen gevlogen met Eric (jetpropdlx) en we hebben af en toe geprobeerd om te mikken op het filmen van zijn toestellen ! Da's dus op sommige momenten ook erg goed gelukt. Op een bepaald moment hoor je zelfs de 2 motoren van de Beech ! :-)

Groetjes,

Davy

Ha Mister EDGE

Het was er winderig zo te zien op de filmpjes maar Davy ging toch maar weer vliegen met zijn schuimpie om films te maken :mrgreen::worship:

Ik heb ook gezien dat die zotte bij zijn Pa onder het vliegtuig lagen mee te helpen repareren (vliegman & jetprop) die manne zijn van de pot gerukt. :mrgreen:

Hey Bors,

idd... En er zijn naar het schijnt zelfs bewijzen van, ergens op een mysterieus foto toestel. Moesten die ooit uitkomen, dan graag de bewijzen vernietigen ! :-) :-)

P.S. Wie is Bors dan ?

P.S. Vliegman en Jetpropdlx, ze zijn idd niet helemaal meer bij hun verstand, daarom dat we ze maar gewoon in de waan lieten over het feit dat ze al dan niet aan het helpen waren ... :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Groetjes,

Davy

Ja ik hoop dat deze foto's boven water komt voor te plaatsen in de gazet van Antwerpen, dan kunnen de Belgen ook zien wie deze mane zijn.

Gezocht.jpg

@Han : OEPS :oops: ik zeg niks , daar zijn ze in cognito met pet en zonnebril en half weg gedoken achter een vliegtuig
(ps leuk gedaan Han)

hoezo vervuiling van het FCO2 draadtje :wink:

effe toch maar iets posten om te laten zien dat ik van goede wil ben:
van vorig jaar in wurselen (dit jaar vergeten de FCO2 te laden)

[URL="
- flugtag Condor Wurselen 2008 part2[/URL]

Ze komen me bekend voor die twee, ik heb deze foto ergens meer gezien maar ik weet niet waar.
Ik heb ze ook al op meerdere shows gezien vooral de Beech, en die ene is rustig en die andere hoor je over het hele veld :mrgreen::mrgreen:

Back