Flycamone2

Vliegen jullie niet meer of zo....?
Ik wel. Met Der kleine RC-Uhu deze keer

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi filmpje :D :thumbsup:
Leuk om zo eens een lierstart op te nemen :yes: Toch wel spectaculair hoe een toestel dan bijna recht omhoog schiet!
Mooi ook die landing bij 4,5 minuut waar je jezelf voorbij vliegt :mrgreen:

Dank :D
Ik had vanmiddag ook mijn grote ASW bij me (als je goed kijkt zie je hem bij mijn rode Passat liggen) maar dit is minstens zo leuk. Het is zo simpel maar wel heel moeilijk (als je me kunt volgen). Naar boven knallen gaat wel, maar boven blijven.....
In ieder geval iedere twee minuten een start en een landing :D

Is zeker een optie, echter film je dan door plastic en een draaiende prop heen waardoor de kwaliteit sneller achteruit gaat.

Ziet er zeker niet verkeerd uit, echter ben ik bang dat mijn prop toch wel heel erg veel door het beeld zal lopen met de Skymaster maar wie weet gaan we het eens proberen (ook dat FPV ;-) :D ).

Vind ik trouwens erg interressant, waarom op sommige filmpjes de prop heel erg stoort (zulke strepen enzo...) en bij sommige alleen een vaag circeltje te zien is. Het zal wel met de prop snelheid te maken hebben, maar misschien ook met de sluiterstijd van de filmcamera...

Ludo

Denk dat je het ook vooral moet zoeken in de aandrijving, elektrisch of brandstof, en de daarbij behorende grote van de prop.

Al onze filmpjes worden gemaakt vanaf brandstof kisten terwijl je het gros op interbet gefilmd ziet worden vanaf elektrisch aangedreven modellen.

Denk dat de veroorzaker is (+ hier of daar de bevestiging van de FCO met mogelijke trillingen erbij)

in het volgende bericht staat de goede link..

filmpje gemaakt in willebroek op een parachutist.
kwaliteit is nog niet helemaal ok (ligt aan de instellingen in mijn videobewerking). moet het nog even verder gaan proberen maar alvast een eerste indruk...

het is wel raar, in vimeo loopt de muziek een heel stuk langer door... hmmmm back to the editboard....

Mannen van V-Nix nog bedankt voor de goede service.... we kunnen gaan filmen.. Top Service

Laatst bewerkt:
Hee Pieter,

helemaal goed :thumbsup:
Er moet alleen nog even aan de landing gewerkt worden, denk dat er wel enige verzorging nodig was ;-)

haha, nog erger :-)

Maar ziet er goed uit en is weer eens wat anders dan vanaf een model gefilmd.

aansturing flycamone 2

ik heb ook de flycamone 2 aangeschaft.

en meteen al een vraag.

is het mogelijk om de flycam aan te sluiten op de ontvanger van mijn zender? (stomme vraag mischien)

ik heb een Futaba 6ex 2.4 met een ontvanger [F4068]

en zo ja , hoe moet ik dat doen en wat is er voornodig?

en kan ik tevens de spanning uit de ontvanger krijgen t.b.v. de flycam?

Back