Flying wing opbouw.

Ik heb nog wel wat liggen, maar wil eerst een fatsoenlijke editor hebben, want waar ik nu (niet graag) mee werk, is niet erg intuïtief en levert niet het resultaat dat ik wil...

Suggesties?

Groeten, Jan.

Die blijk ik al te hebben, toch maar eens een tutorial opzoeken, want ik kan hier niet mee uit de voeten, hoezo intuïtief...

Groeten, Jan.

Die is echt super makkelijk in gebruik. Bestanden naar binnengooien, knippen, plakken, klaar! Je kan tekst-overlays doen, etc. Rechter muisklik op video-bestand, openen met…, je weet wel, en je bent in business.

@pompebled Leuk bezig, Jan! Binnenkort weer 'ns een vliegfilmpje uploaden op YT? :)
Ik ben weer even aan het klooien geweest met NCH Software VideoPad en de filmpjes van één vlucht met de Mobius op de neus aan elkaar geplakt (hoe ik de overgangen naadloos maak, moet je me nog maar eens uitleggen), overwegend ter lering (minder ende vermaeck) van mezelf om te kunnen zien hoe het vliegbeeld er uitziet mét en zonder stabilisatie van de Byme-D, bij flink wat wind.
Daar de Mobius geen beeldstabilisatie heeft, vond ik het resultaat dusdanig schokkend, niet alleen de beeldkwaliteit, maar ook mijn vliegen, dat deze beelden bijna een jaar zijn blijven liggen.

Er zijn nog meer beelden, nu volledig mét stabilisatie gevlogen, die zal ik, als contrast, ook aan elkaar plakken en uploaden.

Groeten, Jan.

Laatst bewerkt:
Zoals beloofd, de tweede Lipoleegvliegactie van die dag.
Marginaal beter te pruimen dan de vorige video...

Groeten, Jan.

Back