FMS-Spaarnwoude Hemelvaart Show 2010

Nope niet met de D21 die is nog niet af
ik ben wat anders aan het klaarmaken
Wat dat word dat zul je wel zien

Hoi Bob,

Helemaal goed hoor.
Wij komen vrijdag aan, niet iedereen kon op donderdag, dat is wel jammer.
Ben druk bezig mijn delta klaar te maken voor het avondvliegen, maar 1 van de vier Dymond D300mg servo's zorgde ervoor dat alle servo's in hun extreem uiterste stand kwamen te staan als ik flink aan het roeren was, heel vreemd maar heb net een nieuwe bij Staufenbiel besteld, hoop dat het allemaal op binnen is.

Groetjes Patrick.

Ik wil wel nachtvliegen met mn 88"Yak54 :cool:

Wie weet waar ik die kniklichtstaafjes krijg ?

Grt.

Brandstofvliegen is bijna nergens toegestaan na zonsondergang....

En dan nog, die kniklichtstaafjes, wil je niet. Die geven te weinig licht. Je hebt meer aan de ledstrips van HK. (even uit DE bestellen en je hebt ze nog op tijd binnen). Al zal het dan wel op een electrokist moeten zeg maar..

Dit zijn ze:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy High Density R/C LED Flexible Strip-Green (1mtr) $9.99

Mocht je toch graag willen weten waar wij die lichtknikstaafjes kopen? Bij de Action.

Ik ga eens overdenken hoe ik 600 ledjes kwijt raak op een EZ* :mrgreen:

@spijker

heus ga je 600 ledjes/10 meter aan verlichting op je easystar douwen? Je gewicht neemt toe met 150 gram, das niet zo erg. Maar het stroomverbruik van al die verlichting samen is wel een goede 4A :D

Jij wil dus meer dan 40W (ik ga van 3S voeding uit) aan led verlichting gaan vliegen. Ik verzeker je dat dat pijn doet aan je ogen:D

Nu wacht ik nog op een witte neuskegel voor mijn Christen Eagle II. Er zitten nu 4 nieuwe DS9500MG servo's in op de vleugels. Eerst deed een rolroer servo een beetje raar met naar beneden gaan. Hij ging langzamer dan de rest. Toen de motor even gelopen had, deed ie het prima. Denk dat een tandwieltje of ringetje even niet goed zat.
Door het trillen kwam het goed te zitten.

Nu nog even wachten op de witte spinner en dan is ie weer helemaal in top conditie. Komende week gaat ie weer vliegen met een iets naar voren geplaatst zwaartepunt, want hij zat te ver naar achteren vorig jaar.

Als de spinner er is, maak ik even een foto'tje

By the way, ik zag een zonnetje op vrijdag bij het weerbericht.

Greetz
T

@spijker

heus ga je 600 ledjes/10 meter aan verlichting op je easystar douwen? Je gewicht neemt toe met 150 gram, das niet zo erg. Maar het stroomverbruik van al die verlichting samen is wel een goede 4A :D

Jij wil dus meer dan 40W (ik ga van 3S voeding uit) aan led verlichting gaan vliegen. Ik verzeker je dat dat pijn doet aan je ogen:D

600 is ook een beetje teveel van het goede inderdaad.. Maar er komen er wel heel wat op te zitten, dat kan ik garanderen :)

Hoi,

Nee mijn verlichting is nog niet binnen. Heb nu alleen een discje die het nog doet.
Ik wacht nog op mijn neuskegel en mijn verlichting. Eigenlijk heb ik ook nog een propje nodig. Ik kijk wel hoe het gaat worden.

Aankomende Donderdag zijn jullie om 10:00 welkom. Zelf ben ik er al op Woensdag avond om 2 leger tenten en 2 feesttenten neer te zetten samen met de ledenm van de evenementen commissie.
Ik heb Internet op mijn I-Phone. Ik zal daarom Woensdag avond nog een laatste post doen vanaf het veld.
Mijn caravan staat al helemaal vol. Nog wat ochtend voer en drinken erin en dan ben ik ook klaar.

Greetz

Ik kon het toch niet even laten een foto'tje te plaatsen van mijn eagle. Het blijft gewoon een beest!

4591958215_1e64d54ba8_o.jpg

@thierry

een clublid van mij heeft nog iets minder dan twee meter liggen, misschien kan ik dat voor je meenemen, heeft ie zelf niet meer nodig:)

je kan ook nog wat bij rctechnics halen he!

DL-111 op die Eagle? Die is toch voor rond de 50cc?:confused:

Got you!!! De sticker is voor de fun. Ik kon er niets mee. Dus het leek me grappig om deze op deze kist te plakken. Er zit gewoon een DL50 in. :-)

@thierry

een clublid van mij heeft nog iets minder dan twee meter liggen, misschien kan ik dat voor je meenemen, heeft ie zelf niet meer nodig:)

je kan ook nog wat bij rctechnics halen he!

Ik heb nog een dagje of twee. We kijken wel waar het heen gaat. Thanx alvast

ik ga kijken of ik ze mee kan nemen, dan heb je ze zowieso donderdag nog. Neem al mijn gereedschap ook mee, dus kan het ook voor je in elkaar solderen:D

heb zonet nog 2 extra accus gekocht, komen dinsdag of woensdag binnen. Heb ik 4 accus voor de swift!! En misschien komt ook mn pakket uit china nog woensdag binnen, en daar zitten nog 2 accu's voor de swift in en nog een vliegaccu voor mn trainer!

heb er zin in!

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi thierry
het blijft voor mij het mooiste toestel.....

Laatst bewerkt:
full
:p:ptja dan mag ik toch niet achterblijven he

moooooooiii he...... en de eagle ook toch??? hahahaha:rolleyes:;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Top!! We kunnen dan altijd kijken heo en wat. Ik ga er toch een beetje vanuit dat de ledstrips toch binnen komen. Ach we zien ook wel. We hebben nog een paar dagen.

Ik weet zeker dat ik al enorm ga genieten van het hele weekend.

Greetz,

Back