Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en alex ! die prop is idd buutegeweun hahaha!
Funjet Ultra poweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Als m'n nieuwe accu's er nog (45C kontinue en 90C burst) niet zijn met hemelvaart moet ik toch effe een verzoek doen aan jou, voor een vlieg accutje, om toch mee te kunnen racen.
Ik heb altijd verloop-stekkertjes in m'n kist liggen om te kunnen ompolen.
Hoeveel Ultratjes zouden er zijn totaal?
3 funjets was echt al een waaaaaaanzinnig geluid.
Hé Bob.
Als het net zo gaat als afgelopen jaar, voornamelijk organisatie hé :wink: , dan kan het niet stuk.
s'Avonds de nachtvlindertjes,hopelijk overdag niet te veel turbulente wind tussen de bomen, temperatuurtje +/- 20 25 graden.
Enne de gehele periode lekker eten, yummie.
Neem ook nog een Camatotje mee om de 'vaste' vliegleraar te ondersteunen, die was vorig jaar konstant de hele dag aan het lessen, petje af voor hem, ga hem dit jaar een handje helpen :wink:
See you. Ben er +/- 10 uur donderdag samen met m'n vliegmaat Marcel met de caravan.
Ger (die korte :wink: )
Hey Ger !
Top dat je een Calmatootje meeneemt...zal Rob (die vaste vliegleraar) blij mee zijn.
Hier begnt het nu inderdaad te kriebelen......we hebben nog meer aanmeldingen dan voorheen....GEKKENHUIS (of is het gekkehuis![]()
)
Ik heb de cateraar alvast gewaarschuwd.
Ik zal donderdag om 10:00u de vlag uithangen om jullie te verwelkomen !
Ciao !
Bob
Aangezien ik nu ook officieel instructeur geworden ben.
als ik de organisatie kan helpen in spaarnwoude, dan is dat toch juist handig![]()