P
P51d man
Guest
ik ga ook nog een mini stuka maken via dit principe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Minder hard gooien? Klinkt misschien wat flauw maar als je hiermee het model veel hoger krijgt is dit natuurlijk wel een goede oplossing.als je hem hard gooit maakt ie een looping en als ie dan klaar is met die looping vliegt ie ongeveer op schouderhoogte.
hoe kan ik dit het best oplossen??
Ja, zal ik doen maar ik moet jullie hierop even laten wachten voordat ik de gelegenheid heb.Wout, zou jij misschien een plaatje uit het artikel dat ik je heb gestuurd op het forum kunnen zetten? Ik ben daar niet zo goed in.
P51d man; maar wat bedoel je met "oortjes in de vleugel"?? P51d man[/QUOTE zei:Dat is als de buitenste delen van de vleugel (meestal ongeveer een derde van elke vleugelhelft) met een knik omhoogwijzen
Een beetje late reactie door m'n vakantie: Wat Fox en Wout al aangaven het model schuinhouden met het lanceren (gooien of catapult). Even experimenteren met hoe schuin je het moet houden want dat is bij ieder model weer anders.mijn pfw149 heeft gevlogen op een groter veld.
als je hem hard gooit maakt ie een looping en als ie dan klaar is met die looping vliegt ie ongeveer op schouderhoogte.
hoe kan ik dit het best oplossen??