@Gerritjan
Bedankt voor de beknopte en complete uitleg toppie hoor eg toppie van je.
Jij weet veel van en over turbine`s maar ik mis hier op het forum het hoe en wat over jou turbine en helemaal foto`s daarvan, zoals je weet ben ik er ook 1 aan het maken maar dat project ligt al zeer lange tijd stil, ik heb er maar een paar uurtjes aan gewerkt, wel heb ik hier op het forum laten zien met heel veel foto`s en uitleg hoe ik hem maak en vele turbine bouwers hebben daar hun voordeel mee gedaan met mijn foto`s en uitleg hier op het forum, namen noem ik niet hier, maar de bedankjes via pbtje`s heb ik natuurlijk bewaart en soms vertellen ze het zelf hier op het forum en noemen ze mijn naam of niet, dat geeft veel voldoening en daar doe ik het voor.
Ik kon toendertijd een complete kist incl zender kopen voor een leuke prijs (altijd te duur natuurlijk), dan ben je gek als je dat laat lopen niks mis mee, het blijft natuurlijk veel geld ma ja ik had nog ergens iets in een oude sok zitten hihihi.
Als je een complete set koopt dan is alles al voor elkaar dan kun je na het een en ander verandert te hebben snel turbine vliegen niks mis mee toppie toch en dat wilde ik, turbinevliegen en dat doe ik nu WOW met een een hulp van Ger Kovaks die start en land men kist nu alleen even ma het vliegen op zich gaat toppie hoor valt me erg mee turbinevliegen met een Baby Boomerang groot zat hoor, past in men Benz in de kofferbak hahaha.
Ik doe het liever rustig aan met het turbinevliegen tis altijd jammer als je denkt te kunnen vliegen en je crasht dan, door stomme fouten daar heb ik geen zin in.
Ik ben helaas te druk met allerlei andere dingen, die ook leuk zijn of niet, maar dat moet toch wel allemaal gebeuren, tuurlijk zal ik weer aan men zelfbouw turbine beginnen maar wel als ik er weer zin en tijd voor heb, voorlopig vlieg ik heerlijk met mijn gekochte turbine kist, is niks mee toppie toch.
Vriendelijke groeten Jaap Gaasbeek