@Gerritjan
Nou mij niet gezien hoe jullie onverantwoordelijk wild aan het jetvliegen zijn daar, als er ook maar iets gebeurt, dan zijn jullie niet verzekert en het zal dan zeker een nadeel wezen voor de andere jetvliegers in Nederland, die zich wel netjes aan de regels houden.
Het is onverantwoordelijk hoe jullie daar bezig zijn.
Wat is er mis met een gekochte turbine??? jaloers soms??? ja ik heb er de euries voor sorry hoor.
Mijn KJ66?? denk jij dat ik zo`n ding niet kan maken en aan het draaien kan krijgen, dan vergis jij je wel heel erg Gerrit Jan, ik heb een compleet machienepark en ik zeg hier compleet dan bedoel ik ook compleet, tot mijn beschikking en een hobbyruimte van ja sorry hoor maar 260 vierkante Mtr. Ik zeg niet, hier dat ik veel verstand van heb van turbines verre van dat, dat hebben vele andere hier op het forum en zelfs erg veel meer.
En als je een 15cc FSR watergekoelde zuigermotor kan maken, ja Gerrit Jan dat heb ik dus!!!!! en zelf ontworpen en in een kleine serie gemaakt en verkocht, bekijk het draadje hieronder eens en lees het goed door. Maar je moet er wel zin in hebben toch!!!!!!
XtremeRCboats • View topic - Wie weet wat van deze motor?
GBS staat trouwens voor, Gaas Beek Speed/Service of te wel GBS Fijnmechanica bv en dat is dus 1 van mijn 4 bedrijven, ik zag dat u gekeken had op mijn hyves!! dus vertel ik u niets nieuws.
En dat vliegen van mij ?? wat is daar mis mee ?? ik doe dat op een zeer verantwoordelijke wijze en dat wil ik voorlopig zo houden, dat kunnen jullie niet zeggen, tis echt een schande voor de turbinevliegerij in Nederland, hoe jullie bezig zijn, walgelijk gewoon, jullie maken het kapot voor anderen die wel verantwoordelijk aan het turbinevliegen zijn.
Vriendelijke groet
Jaap Gaasbeek