forum - werkschepen - dag........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vindt ook dat mensen buiten modelbouwforum.nl welkom zijn.... Dat is juist de bedoeling lijkt me... promotie van onze mooie hobby..! En zo lopen er misschien een hoop potentiele leden tussen de bezoekers..!

Robert

ben geen wel geen werk of zeilboten man maar indien er hulp of advies nodig is voor het PVA of andere organisatorische dingen biedt ik mij ook aan...

groet,

vinze

Dranghekken? Geen probleem alleen wel even vante voren melden hoeveel.

Han

Gezien de enorme hoeveelheid positieve reacties op mijn voorstel voor
6 september denk ik dat we die datum maar aan moeten houden. Mocht er iemand zijn die heel graag wil komen maar de 6e verhinderd is......
laat hij/zij spreken binnen 5 dagen en we proberen er rekening mee te houden.

Ik denk dat we even moeten inventariseren wie er allemaal willen komen.
Dus iedereen die wil komen, aanmelden!!!
Dan weten we hoeveel ruimte we innemen, enz.

(voor de aanmelders, vermeld er even bij naar welke datum je voorkeur uitgaat... 6 of 13 september.... misschien moeten we het toch maar even democratisch houden. :lol: )

Is er misschien iemand die in de buurt woont van Hilversum, die even kan gaan kijken bij de oude haven???
En misschien kan informeren of er ergens stroom is te krijgen voor de diverse apparatuur die we bij ons hebben.

Hannibal, helemaal te gek dat je dranghekken kan regelen, even afwachten hoeveel mensen er komen en hoeveel lengte we moeten hebben.
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor Roel. Tof dat we misschien wat tafels kunnen lenen, maar ook hier geldt.... effe kijken hoeveel we er nodig hebben.

Voor de andere aanbieders van hulp, heeeel graag. En alvast bedankt voor de hulp. Het is even kijken hoe en wat, maar daar komen we wel uit.

Laten we even een weekje aanhouden voor de aanmeldingen en dan kijken met hoeveel mensen we zijn, aan de hand daarvan een PvA maken en de rest organiseren.

Met vriendelijke groet,
Ronald

Hallo Ronald,

bij deze meld ik me aan, mijn voorkeur gaat uit naar 13 september maar kan eventueel ook op 6 september.

Kanaal 90 40 Mhz, twee modellen: Rembertiturm (1:50) en Smit Siberie (1:20).

André

Helemaal top Andre, bedankt.
Gelijk weer wat geleerd....
Wil iedereen zich op deze manier aanmelden, hebben we gelijk info over een paar belangrijke zaken.
1. Welke boten komen er.
2. Welke kanalen/frequenties zijn er.

Bedankt Andre.

ciao, Ronald

ik denk wel dat wij ook kunnen.... :lol: maakt wat mij betreft nie uit welke datum. dan zouden pa en ik komen met in ieder geval de volgende schepen:

kormoran kanaal in 35 mhz dus niet zeker of die ook kan varen
smit rotterdam 86/40mhz
misschien de parat, maar denk het wel. weet zo het kanaal niet

GreetZ Kor

Inderdaad, datum maakt weinig uit voor ons...
Werkschepen van mij:
Kormoran, 35 mHz (Foei, Roel!! hoor ik jullie al brullen)
Parat, 40 mHz, kan 89
Is een Schnellboot ook een werkschip?????

Tafels zal ik even moeten overleggen met andere bestuursleden;
Hoe dan ook moet er wel een vervoermiddel voor komen, want ik heb noch trekhaak, noch aanhanger....

Groet
Roel

6 sept

En Roel ikke hebbe bus van zaak dus tafels no problemo.

Groet

Han

Ik ben dan zeer waarschijnlijk met vakantie. Maar als ik op tijd terug ben, kom ik zeker!!

Ik neem dan een sleepbootje mee. Op kanaal 54 40Mhz.

Groeten,

Jan

hmmm
Marine, Landmacht en luchtmacht.......
werken de mensen die bij defensie in loondienst zijn??????

als je daar ja op kan antwoorden, dan zijn het werkschepen :wink:

:rolling:

ja ik weet het, het is een flauw grapje :)

Tuurlijk ben je welkom.

groeten, Ronald

Ik kom met mijn Happy Hunter, datum maakt mij niet zoveel uit

Martijn

Ik probeer ook te komen, echter het kan zijn dat we rond die datum naar Spanje gaan... weten we nog niet zeker.. Maar als ik kom kom ik met de Robbe W-3

Robert

Hallo mensen,

Er hebben zich, na mijn verzoek zich aan te melden, slechts 7 mensen aangemeld. Eerder al hadden er nog 4 aangegeven ook wel te willen komen, dus dat brengt het totaal incl. ondergetekende op 12 mensen.
Das niet veel :cry:
Maar het lijkt me wel dat we het gewoon door moeten laten gaan :D

Laten we optimistisch blijven en er vanuit gaan dat er altijd nog mensen zijn die zich op een later moment willen aanmelden. Het lijkt me dat we (voorzichtig) rekening kunnen houden met ongeveer 20 deelnemers.

Dus nu komen mijn verzoekjes :wink:

Roel, zou jij kunnen kijken of je voor zoveel mensen tafels kunt regelen en dan door willen geven hoe groot ze zijn?

Hannibal, als we de gegevens van Roel hebben kan jij dan kijken of we voldoende lengte aan dranghekken kunnen lenen bij jou?

Is er nog iemand die zich vrijwillig wil aanmelden voor het maken van foto's in Hilversum en het kijken of er daar contacten zijn te leggen ivm stroom e.d.?????

Ik ga een PvA opzet maken en die zo snel mogelijk hier publiceren zodat jullie er op kunnen schieten.

En 'last but not least' de datum.......
De meeste mensen maakte het niet uit welke dag het wordt, slechts 1 iemand gaf aan een voorkeur te hebben voor 13 september.
Als het niemand wat uitmaakt en 1 iemand wil graag de dertiende, dan doen we het toch op de dertiende :lol:

Dus Robert gooi het in de agenda:

13 september 2003, 1e modelbouwforumwerkschependag

Mocht ik wat vergeten, ik sta open voor ALLE suggesties :wink:

groeten,
Ronald
"laten we hopen dat de modellen van de Smit Hunter niet hun grote broer volgen"

Ik gooi de tafels bij ons bestuur 'in de groep'.
Lijkt me geen probleem.
Tafels zijn ongeveer 2 meter lang, 50 cm breed en zijn (de-)montabel. We hebben we (als ik me niet vergis) een stuk of tien. Dat lijkt me genoeg, als we uitgaan van 20 mensen en het dubbele aantal boten (voorzichtig geschat)
De dertiende?? Mooi, kan ik m'n broertje ook uitnodigen, die woont in Soest en is die dag jarig. Kan hij z'n visite ontlopen....

Groet
Roel

nou pap, ik zal het vandaag nog even nameten, maar volgens mij zijn die tafels ongeveer 3.5 meter lang :lol: maar dat komt denk ik ook wel goed. als we daar vervoer voor hebben.....wil ook wel eens makkelijk zijn :roll:

Prima,

staat genoteerd op de kalender

Als niemand een digitale fotocamera heeft wil ik wel foto's maken maar wel met een rolletje :D

André

nou, ik denk dat er meer digitale camera's komen dan en topic's zijn op het forum :lol:

dune01 zei:
Ik kom met mijn Happy Hunter, datum maakt mij niet zoveel uit

Martijn
Ok 13 september is genoteerd, vaar 40 MHZ kanaal 52.

Gisteren een demo gevaren met de KMBC in Velsen, mischien willen ze ook wel komen met hun F6 demo team. voor meer info ga naar www.kmbc.nl

Martijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back