Hallo mensen,
Er hebben zich, na mijn verzoek zich aan te melden, slechts 7 mensen aangemeld. Eerder al hadden er nog 4 aangegeven ook wel te willen komen, dus dat brengt het totaal incl. ondergetekende op 12 mensen.
Das niet veel :cry:
Maar het lijkt me wel dat we het gewoon door moeten laten gaan
Laten we optimistisch blijven en er vanuit gaan dat er altijd nog mensen zijn die zich op een later moment willen aanmelden. Het lijkt me dat we (voorzichtig) rekening kunnen houden met ongeveer 20 deelnemers.
Dus nu komen mijn verzoekjes :wink:
Roel, zou jij kunnen kijken of je voor zoveel mensen tafels kunt regelen en dan door willen geven hoe groot ze zijn?
Hannibal, als we de gegevens van Roel hebben kan jij dan kijken of we voldoende lengte aan dranghekken kunnen lenen bij jou?
Is er nog iemand die zich vrijwillig wil aanmelden voor het maken van foto's in Hilversum en het kijken of er daar contacten zijn te leggen ivm stroom e.d.?????
Ik ga een PvA opzet maken en die zo snel mogelijk hier publiceren zodat jullie er op kunnen schieten.
En 'last but not least' de datum.......
De meeste mensen maakte het niet uit welke dag het wordt, slechts 1 iemand gaf aan een voorkeur te hebben voor 13 september.
Als het niemand wat uitmaakt en 1 iemand wil graag de dertiende, dan doen we het toch op de dertiende :lol:
Dus Robert gooi het in de agenda:
13 september 2003, 1e modelbouwforumwerkschependag
Mocht ik wat vergeten, ik sta open voor ALLE suggesties :wink:
groeten,
Ronald
"laten we hopen dat de modellen van de Smit Hunter niet hun grote broer volgen"