Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, zeker weer zo'n goedkoop ding van HCCnet. Even copy/paste in je browservenster van de hele regel t/m .mp3 ....bdoets zei:eh... Bruno, die link doet 't niet...
Ik geef 1 tip, die linker heet Elly..... :lol:Corrien zei:2) Raad wie Bruno is.
Corrien zei:Oei, de anarchie slaat toe in dit draadje :? . Nu heeft mijn generatie die zo'n beetje uitgevonden, dus ik voel me daar prima bij, maar voor alle jeugdigen even weer een recapitulatie:
1) Raad de rare heli van Pjotrrr. Het is niet de V-22.
2) Raad wie Bruno is.
3) Raad welke experimentele vliegtuiggroep Rachel als leadzangeres heeft.
4) Raad de omgebouwde autobus, die Bart nu net heeft gepost.
..........het zal wel laat worden vannacht!
Bruno van Hoek zei:OK, hier zijn we dan:
![]()
Of bedoelde je wat anders? :wink:
Nee, dat heb ik nou 3x gedaan, krijg niks anders dan een wit browservenster.Bruno van Hoek zei:Sorry, zeker weer zo'n goedkoop ding van HCCnet. Even copy/paste in je browservenster van de hele regel t/m .mp3 ....bdoets zei:eh... Bruno, die link doet 't niet...
Corrien zei:Het antwoord op vraag 2:
![]()
Nu de vragen 3 en 4 nog.
Oeps, fout! In de war gebracht door Steffe. Maar Dirk57 heeft het goed en blijft nu weer even bij dit draadje.
Probeer anders de link naar de site http://home.hccnet.nl/e.beurskens/Skyland/heartstrings.htm en klik dan op de sub linkbdoets zei:Nee, dat heb ik nou 3x gedaan, krijg niks anders dan een wit browservenster.Bruno van Hoek zei:Sorry, zeker weer zo'n goedkoop ding van HCCnet. Even copy/paste in je browservenster van de hele regel t/m .mp3 ....bdoets zei:eh... Bruno, die link doet 't niet...
Bart
Tingeling! Ik wilde het zeggen: Rachel Jane and the Hurricane. Verrek... je hebt gelijk!Corrien zei:3) Raad welke experimentele vliegtuiggroep Rachel als leadzangeres heeft. ..........het zal wel laat worden vannacht!
bdoets zei:Nee, dat heb ik nou 3x gedaan, krijg niks anders dan een wit browservenster.Bruno van Hoek zei:Sorry, zeker weer zo'n goedkoop ding van HCCnet. Even copy/paste in je browservenster van de hele regel t/m .mp3 ....bdoets zei:eh... Bruno, die link doet 't niet...
Bart
Ja hoor, Ton Lensink alias professor Plano (maar dat is van heel lang gelden. De eerste Nederlandse SF jeugdserie op TV. Toen al van een beetje tenenkrommende knulligheid dus ik zou 't niet meer terug willen zien geloof ik...)Bruno van Hoek zei:Wim Cator? Neuh...
Voor mij is het wijlen Ton Lensink, maar ik kan me vergissen....