FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snelle actie !!! (Met dank aan het registratienummer ?!?!!? :o )

EV-97 Eurostar is an ultralight aerodynamically controlled airplane intended especially for tourist and free-time flying with the limitation to non-aerobatic operation.

EV-97 EUROSTAR is a single-engine whole-metal low-wing airplane of a semimonocoque structure with two side-by-side seats. The airplane is equipped with the fixed three-wheel landing gear with the controllable nose wheel.

Power unit standardly constists of the four-cylinder four-stroke engine Rotax 912 (80 HP) and the fixed wooden two-blade propeller V 230 C. Alternatively it is possible to install Rotax 912 ULS (S) (having power of 100 HP), Jabiru 2200 A (80 HP) and other propellers according to the customer's wish.

Tja, dat is makkelijk.

Dat is een Onno en volgens mij is het een uniek exemplaar.

.....of bedoel je je avatar? Volgens mij is die al wel eens voorbijgekomen in dit draadje

Hahahaha

Ja het pijltje moest wat hoger.

Als hij al voor bij is geweest mag een ander een foto plaatsen

Groeten Onno

prop-er zei:
reacties.JPG

Er staan wel reacties in dit onderwerp....
Hier moet al maanden een "patchje" voor komen .......

¨Potjandorie... mijn lijstje Belgische fabricanten-constructeurs wordt alsmaar langer...

Kurt, valt uw tweedekker terug te vinden in deze lijst?

ACAZ
César Battaille
Léon de Brouckère
René Bulté
Cobelavia
Demonty-Poncelet
Avions Fairey
Glymes
Guldentops
Jero
Kreit & Labrinckx
LACAB
Lambert
Mulot
Poncelet
Promavia
Renard
SABCA
SEA (Peetermans)
SEGA
Stampe en Renard
Stampe en Vertongen
Tipsy...

Ik heb geen aanknopingspunten meer... lijkt me meest op een Renard, maar ik vind nergens een vergelijkbaar toestel op't web. :cry:

En ik vind ook geen foto van een Stampe-Renard 8 :mad: . (zou 'm kunnen zijn, volgens mijn :lol: determineertabel.)

Hierbij geef ik het voorlopig even op.

dat is de experimentele lockheed XFV-1 VTOL fighter

Rens, kies jij maar een nieuwe opgave
de vorige was dus de RSV 22 "Titan"

Nee hoor. De volgende wordt geplaatst door degene die het juiste antwoord weet. Meestal.

Daarbij is het ook nog van belang dat de nieuwe opgave in ieder geval niet al eens eerder is geweest.
Daarvoor hebben we een zoekfunctie.

Helaas, Rens. De LOCKHEED XFV-1 VTOL is al een hele tijd geleden gepost.

oow sorry
laat degene die er het meest bij in de buurt komt (van de vorige vraag)
maar een nieuwe kist uitkiezen
gr rens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back