Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mijn franse F2B collega Gilbert Beringer heeft daarvan al begin jaren '80 een succesvol look-a-like F2B model gemaaktsteffe zei:ps: het is een caudron 460
Dikkie zei:Dit bestand heet P51A, dus volgens mij is het tóch een mustang![]()
Dikkie zei:Dit bestand heet P51A, dus volgens mij is het tóch een mustang![]()
Dat klopt... De P-51 A had een Allison motor. Dus het geluid is niet van een Merlin.....charger zei:Dikkie zei:Dit bestand heet P51A, dus volgens mij is het tóch een mustang![]()
das dan het enigste overtuigende, want de spit en de mustang hadden beide een merlin, dus erg makkelijk is tie ook niet (de mustang kreeg hem volgens mij later)![]()
frodo zei:Steven,
Ik zal een bouwverslagje maken, kan vast nog wel wat tips gebruiken.
Weet jij misschien of de Caudron C600 een linnen bespanning had ?
Kan het op de foto's slecht zien, en op internet is er niet echt veel over te vinden, en aangezien jij
zo'n mooie bijbel hebt..![]()
En je mag de volgende opgave plaatsen !!!!
Bruno van Hoek zei:Dat klopt... De P-51 A had een Allison motor. Dus het geluid is niet van een Merlin.....charger zei:Dikkie zei:Dit bestand heet P51A, dus volgens mij is het tóch een mustang![]()
das dan het enigste overtuigende, want de spit en de mustang hadden beide een merlin, dus erg makkelijk is tie ook niet (de mustang kreeg hem volgens mij later)![]()
P-51A:
plaatje
Dirk zei:De Mustang P51A had een Allison V-1710 motor ..
De Engelsen vonden deze motor te zwakjes ....
aan het eind van WW-II exporteerde Packard zijn Merlin's zelfs naar Engeland waar ze in Spitfire's, Mosquito's en Lancaster's gebouwd werden (i.p.v. de Rolls Royce's)
Airbus zei:Iemand anders mag een fototje posten.
Ik heb jammer genoeg geen foto's van de blauwe prototypes van Gilbert en Remi. Mocht daar iets van opduiken, dan plaats ik die er bij.steffe zei:zeeeeeer mooi gemaakt......
die witte caudron
Dirk zei:De Mustang P51A had een Allison V-1710 motor ..
De Engelsen vonden deze motor te zwakjes .... en bouwden een Rolls Royce Merlin in een "A" .... dit sucses werd overgenomen door North American en Packard bouwde daarna de Rolls Royce Merlin in licentie in de USA .... vanaf de "B" types zit er een Merlin in de Mustang .... aan het eind van WW-II exporteerde Packard zijn Merlin's zelfs naar Engeland waar ze in Spitfire's, Mosquito's en Lancaster's gebouwd werden (i.p.v. de Rolls Royce's)
Corrien zei:Roep...roep...roep (meerdere tips zijn welkom).