Ariel
PH-SAM
De vleugel is super licht gebouwd.
Geen hoofdligger zoals gebruikelijk.
Struts zorgen voor de torsiestijfheid van de vleugel.
Deze struts lijken wel gespannen draden.
Dus moeten ook aan de bovenkant spandraden zijn aangebracht.
Het hele vliegtuig is zo licht mogelijk gebouwd.
Snelheid van het toestel lijkt mij niet het doel van dit ontwerp.
Wel zuinigheid met betreking tot brandstofverbruik.
Ik vraag me wel af wat voor soort aandrijving in deze kist zit.
Geen hoofdligger zoals gebruikelijk.
Struts zorgen voor de torsiestijfheid van de vleugel.
Deze struts lijken wel gespannen draden.
Dus moeten ook aan de bovenkant spandraden zijn aangebracht.
Het hele vliegtuig is zo licht mogelijk gebouwd.
Snelheid van het toestel lijkt mij niet het doel van dit ontwerp.
Wel zuinigheid met betreking tot brandstofverbruik.
Ik vraag me wel af wat voor soort aandrijving in deze kist zit.
Laatst bewerkt: