FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe opdracht

Dag mede "modelbouw historici",

Deze is nog niet langsgeweest volgens de zoekfunctie.
Bovendien ben ik deze aan het nabouwen. Inclusief de 12 propellers en de 6 motorgondels.
(waarvan 4 met speed 320 aangedreven trek props).

Voor de echte kenner niet zo heel moeilijk. De jaren 20 en 30 leverden wel de mooiste creaties op, vind ik.

Veel plezier bij het speuren.

Groeten,
Eric (van MVC Otto Lilienthal)

26094761bee148898.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
haha ja sorry :D

euhm is geen piper, hint: is zelfbouw, maar wordt veel gebouwd ;)

nop, eneuh, kijk vergelijk eerst eens wat je post ;) deze van jouw zijn staart komt er niet echt met overeen en de neus ook niet ;)

groeten

jouw foto is zo klein en als je op de foto klikt, komt imageshack en dat werkt niet.

Het kleine fototje is groot genoeg om een Zenith STOL te herkennen volgens mij :confused:
design-feat.gif

ps ik heb effe geen tijd voor een volgende opdracht (Als het goed zou zijn)

airbus jij hebt hem ;)
zenair ch701 danwel

This two place side by side tri-gear all metal homebuilt aircraft was just completed by Gilles Vaillancort in July, 2005. Registered as N103ES, it is a Zenair CH701-SP model "Sky Jeep" with a 100 Hp Rotax 912 engine. The Rotax is a popular engine with home builders of experimental-class aircraft. The Zenair CH701-SP design is unusual with full span leading edge high-lift fixed slats (in red), full span ailerons, a three blade ground adjustable propeller and side by side seating.

This is a STOL (Short Takeoff and Land) aircraft billed as needing only 75 feet!!! for takeoff with that very high-lift wing. Hard to believe? Has to be seen! Cruise speed is 80 mph. Very economical operation.

Usually, in aircraft this small (and it is really small), if two place, they are tandem seating. Has an excellently-equipped instrument panel. This aircraft shows superb workmanship! Empty wt. 638 lbs. Gross wt. 1,100, lbs. This aircraft is one of a number of recent designs that qualifies for the new Light Sport Aircraft rule. Has an extremely beautiful and well-done paint scheme and extravagantly upholstered seats! No other performance details currently available as this hanger was unattended when the picture was taken.

grts, aribus => youre next ;)

hmmmm, denk niet dat het deze is p51d man, deze heeft op sommige plekken toch nog wat andere contouren dan die van airbus.

airbus, misschien nog een hint? ;)

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back