FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
de kerstman is er vandoor met jouw plaatje......
:xmas::xmas::xmas::xmas::xmas::xmas::xmas::xmas::xmas::xmas::xmas::xmas::xmas::xmas::xmas::xmas:

steffe
Inderdaad heel raar op het nieuwe forum, de ene keer zie ik het plaatje niet en de andere keer weer wel... :confused:

@MikeV4: Door Cierva te zeggen maak je het nu wel héél makkelijk ;)

Dat had ik ook al gezien, daar hoef je geen ingenieur voor te zijn.

Zit al 15 pagina's ver in google onder de zoekterm gyrocopter en autogiro en nog steeds niets, ik geef het op

Mike,

Zegt het maar ik post wel een nieuwe opdracht in jou plaats

Stevo

Laatst bewerkt:
Nee, niet meer info dan wat jij hebt

Het is hem dus wel aan de foto te zien maar ik kan er geen naam aan koppelen. Denk dat het toestel gebruikt wordt als sproeivliegtuig (agricultural plane)

Ben echter onder die zoekterm ook niet wijzer geworden

Stevo

Nee daar had ik ook al naar zitten kijken. Maar leesbaar wordt het niet (zijn waarschijnlijk ook Cyrillische letters)

@MikeV4: Door Cierva te zeggen maak je het nu wel héél makkelijk ;)

Was ook niet echt bedoeld om iemand op weg te helpen he :D denk dat iedereen wel een autogyro kan herkennen.

Nee daar had ik ook al naar zitten kijken. Maar leesbaar wordt het niet (zijn waarschijnlijk ook Cyrillische letters)

Denk dat het vertaald naar onze letters AYEDB is...

Zoekwerk naar GR GyRos levert het volgende op:

gyros.jpg

Dat zal het ook niet zijn he?

Ook niks gevonden onder AutoGyro Crop Duster.

Ik zou graag een tip willen geven, maar het grappige is dat ikzelf ook niet weet wie de fabrikant is. :oops::oops::oops::oops:
Ik kwam de foto tegen op de site die Bdoets ook gevonden heeft. Ik hoopte er eigenlijk op dat iemand wel wist wat dit was...

Ik moet het antwoord dus ook schuldig blijven :oops:
Maar toegegeven het is wel een zeer vreemd toestel, of niet? :mrgreen:

Zeer vreemd, waarschijnlijk van zo'n bedrijfje dat maar 1 of 2 toestellen gemaakt heeft.

We kunnen het hier op houden: Het is een Samaljoet autogyroski Ruski.

Ik zou graag een tip willen geven, maar het grappige is dat ikzelf ook niet weet wie de fabrikant is. :oops::oops::oops::oops:
Mooi is dat!
Meneer plaatst een opgave en weet zélf niet wat het is! :mad:
Autogyro's zijn trouwens helemaal geen vliegtuigen!
Dat zijn turken in derdehandswagens die kebab aan huis leveren, zoals MikeV4 al suggereerde.

Credits gaan wat mij betreft naar bdoets, hij heeft de bronfoto gevonden :worship:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back