Ariel
PH-SAM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je zit in het juiste gebouw ... maar voor de rug, lijkt me niet gezond ... dit setje is uitsluitend meetapparatuur ...Dit wordt gebruikt in de medische wereld. Voor in de ruggegraat volgens mij. Is het een ACF instrument?
Je zit in het juiste gebouw ... maar voor de rug, lijkt me niet gezond ... dit setje is uitsluitend meetapparatuur ...
Is het een ACF instrument?
Je wordt er als patiënt juist wel vrolijker van als de dokter met behulp van dit meetsetje zijn werk gedaan heeft ...nou waar het voor gebruikt wordt wordt je ook niet vrolijk van volgens mij ook al is het maar meet apparatuur. ...
19e eeuw blijkbaar.Dit is een moderne versie van een instrument wat in de 18e eeuw is uitgevonden. ...
Erectietester? Dan moet het wel een vrouwelijke dokter zijn die de test doet.Je wordt er als patiënt juist wel vrolijker van als de dokter met behulp van dit meetsetje zijn werk gedaan heeft ...
Daar heb je niet zoveel hulpstukken voor nodig ...Wat ik kan bedenken en zoeken is dat het gebruikt wordt voor de heup, om de ruimte van een kunstheup op te meten zodat deze goed vast gezet kan worden.
zijn het spacers?
Ik zal het maar (een beetje) goed rekenen ...Het is een set van onderbeencomponenten en glijvlakken voor een kunstknie operatie aan te meten.
Dus het geheel zal gebruikt worden om iemand een goed werkende kunsknie te geven tijden een operatie.
een beetje handige doe-het-zelver, kan aan de hand van de bijgeleverde instructies van de prothese fabrikant, het makkelijk zelf doen ...
19e eeuw blijkbaar.
... hier in het kort de operatie knie vervanging een beetje handige doe-het-zelver, kan aan de hand van de bijgeleverde instructies van de prothese fabrikant, het makkelijk zelf doen ...